|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Har några allmänna frågor om en BMW som är på ingång som det säkert finns någon som kan hjälpa mig med. =) En 540 Touring som är tillverkad 29 Juni 2000, är den ansiktslyft? Följdfråga: Antag att den har (522) xenon, betyder det då angel eyes? Hur ser egentligen fälgarna (291) cross spoke/2-part ut? Och slutligen, vilken version på navin kan man antas ha om den är i Bussinesutförande och aldrig är uppdaterad? Tack på förhand! //MVH Rasmus | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Icke facelifte från fabrik förrän 09/2000. Min 540 är tillverkad 09/2000 som nummer 9 i serien 2001 med manuell låda. levererad i Oktober . ///MVH Hasso Länk |
|
jahapp, antog väl nästan det. Får väl se vad det är för häck som kommer hem ikväll då... Den är i alla fall rätt så vettigt utrustad. Någon som vet hur fälgarna ser ut, är de lika som på denna bil? Länk // Rasmus |
|
|
Jajamensan, det borde det vara! Enligt utrustningslistan här på AP iaf. Fin bil du länkade till föresten :) 235/45 17" är dimensionen på däcken |
|
stefannorr |
rzmz> Får väl se vad det är för häck som kommer hem ikväll då... Vet du inte va du beställt*L*?... hasso hur trivs du med manuella lådan? |
|
Hahaha! Nej, det är inte min bil... Men bilen var off the records väldigt fin, ganska så maxutrustad. Får bli till att montera -01 lyktor bara... //Rasmus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.