|
|
|
|---|---|
|
Någon som kan ge mej en riktig pris bild på en X5-00 sv-såld 12 000 mil fullutrustad? | |
|
Vilken motor? sportpkt.? och övrig utr.? |
|
| 4,4,sportpaket,skinn,steptroic,navi,elstolar,drag,alu19+17,sidesteps,hifi,multi,met, | |
|
Jag tycker 310-320 tkr låter bra sen minus 10-20tkr om det är en import. Men testa flera X5:or så du vet hur de SKA kännas, bättre att få en fin i från början än att snåla 10tkr på en som är sliten. Bromsskivor är sånt som går på tunga bilar, när godset är av olika kvalité, Du känner om det är snea när du bromsar in mot ett rödljus. Jag har inte haft några problem med det iaf ännu ;) Finns en del trådar om inför köp av X5:a Synd att vi inte har ett X-forum då vore det mycket lättare att ha ordning och reda på alla trådar. |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
njae, 310-320 känns högt när det finns ett antal under 300' på bytbil. bla en riktigt trevlig svart svensksåld 4,4i för 299' oprutat. jag hade nog köpt den själv om inte de hade skambjudit så fruktansvärt för min svensksålda 328i E46 -98 som inbyte. tycker jag borde få mer än 95' för den vid privatförsäljning.... X5:orna går ner väldigt mycket på höga mil av samma anledning som alla andra bilar. Mvh Johan |
|
Är det för mycke mil tycker ni? Går de att få ut några papper på servicearna o ev gjorda garanti rep? Hur i så fall då? |
|
|
Är det för mycke mil tycker ni? Går de att få ut några papper på servicearna o ev gjorda garanti rep? Hur i så fall då? |
|
|
Johan (AutoPower): 310-320tkr minus 10-20tkr om det är import eller mycket mil då är vi nere i siffror runt 290-300tkr. Men som sagt bättre att lägga några extra tusen på en som är fin och värkligen har rätt färg och utr. som du vill ha. |
|
|
beckis, Är det import får man ringa ner till Tyskland. Är det sv-såld har den ÅF som gjort service/rep informationen i sin dator, adresser och telnr står i serviceboken med stämplar. När det gäller milen så kan en bil ha gått 6000mil i stan och bli lika sliten som en som gått 12000mil på landsväg. Jag har 7010mil nu på min -01 och det är blandad körning. |
|
|
12.000 mil är inte mycke på en sån bil. Jag har 11.000 på min och det har inte gett mig några maskinellla problem överhuvudtaget. 1001 elproblem, men det har inget med milen att göra:-) Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Här har du en fin för 265 000 :- Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.