|
|
|
|---|---|
|
nu har jag fått påhälsning i bilen o det ända dom tog va växelknoppen och så bröt dom sönder färddatorn ibland e det tur att man inte ser när sånt händer då kan ju vad som helst hända nu till problemet vet nån hur man byter ruta vad man bör tänka på eller har nån beskriving liggande det va höger fram på min coupe som dom slog sönder :( vågar man inget så vinner man inget!!!!!! | |
|
jaa det är verkligen tur att man inte ser sånt hända för gud vet vad man gör...har haft inbrott 3 gånger när jag ägde golfen..men men så går det när man bor i L.A Länk Länk |
|
|
Samma sak hände mig för några veckor sedan...eftersom självrisken var 1700 så begav jag mig till returbilen i malmö och demonterade en ruta själv. Kostade 100 spänn sen hjälpte mig min kompis sätta på den igen. Det är lite meckigt att sätta på rutan men ett tips är att fixa en ruta själv. Kostar ca 900 ny. Demonterad på skroten ca 300kr. Om du bor inom räckhåll för malmö så kan jag säga att där fanns en högerruta till utöver den jag tog kvar för två veckor sedan. När man själv demonterar ser man dessutom ungefär hur man sätter på den igen. Om du behöver ytterliggare assistans kan jag hjälpa dig med lite tips. Skicka ett mail isåfall. Man kommer undan rätt billigt på det viset. Färddator kan man oxå hitta billigt på skroten eller här på forumet. Lycka till mvh Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.