|
|
|
|---|---|
|
Undrar om det e nån som köpt kjolpaket från www.sungraphic.se? Och hur passformen e på dessa?? | |
|
vet inte hur de e me passform på kjolar.. köpte frontspoiler därifrån och jag rekomenderar dig att inte köpa någonting därifrån.. www.photodex.com anv: timmesson passw: horahora kolla bilderna på när ja håller på med spoilern =) |
|
|
Asså va d massa pill för att få den å passa?? det va den jag tänkte köpa som du har... men va snygg på! |
|
|
hur gör du med fästen när du skall göra dom fram sätter man i bultarna underifrån precis som vanligt tex som -88? |
|
| det var mkt pill.. fick offra iaf en bra bit glasfibermatta samt nästan en bytta polyester.. den var iaf 2-3 cm för bred/sida!.. finns heller inga fästen som man kan använda att bara skruva dit han me, utan ja har gjort egna fästen på sidorna.. sen ska den även fästas framifrån på nåt sätt | |
|
Men vart skall man köpa front någon stanns till bra pris eller är det någon som har något liggandes hemma???? /Johan |
|
|
aaa då e d ju ingen idé å köpa där ifrån... men då undrar jag samma som Johan?? |
|
|
Du få va du betalar för, de har ja lärt mig! Köpte en front för ungefär 3000:- körde med denna front under sommaren. Nu kände ja för att köpa en ny å förnya mig lite, då köpte ja en dyrare front ksotade nästan 5000:- Då fick ja helt plötsligt, monterings sats, så som skruvar fästen beskrivning på hur man monterar osv, och alu galler. + bättre passform. Att fästa den är enkelt, sätt i gamla kofångaren i den nya fronten bara. Få kapa bort sidorna. Givetvis ta du bort alla lsiter och detta först. |
|
|
skall köpa mina från stockholm carstyling dom värkar seriösa som fan så jag tycker ni skall köpa därifrån jävligt bra servic o allt men det kostar lite mer men precis som du sa switte man får vad man betalar för! |
|
|
Några förslag på sidor??? /Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.