AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
798

Passform kjolpaket e30?

ma
40
mads
M3 -03
X5 4,6is -02
Undrar om det e nån som köpt kjolpaket från www.sungraphic.se?
Och hur passformen e på dessa??

Visa användare
208
Dookie
320/325 -88
vet inte hur de e me passform på kjolar.. köpte frontspoiler därifrån och jag rekomenderar dig att inte köpa någonting därifrån.. www.photodex.com
anv: timmesson
passw: horahora

kolla bilderna på när ja håller på med spoilern =)
ma
40
mads
M3 -03
X5 4,6is -02
Asså va d massa pill för att få den å passa?? det va den jag tänkte köpa som du har... men va snygg på!
Visa användare
152
Leon83
320IM-89 turbo
bmw 535 e12 turbo =)
hur gör du med fästen när du skall göra dom fram sätter man i bultarna underifrån precis som vanligt tex som -88?

Visa användare
208
Dookie
320/325 -88
det var mkt pill.. fick offra iaf en bra bit glasfibermatta samt nästan en bytta polyester.. den var iaf 2-3 cm för bred/sida!.. finns heller inga fästen som man kan använda att bara skruva dit han me, utan ja har gjort egna fästen på sidorna.. sen ska den även fästas framifrån på nåt sätt
Visa användare
309
subarujohan
327ik -90 tic
330d Touring -02
Men vart skall man köpa front någon stanns
till bra pris eller är det någon som har något liggandes hemma????

/Johan
ma
40
mads
M3 -03
X5 4,6is -02
aaa då e d ju ingen idé å köpa där ifrån...
men då undrar jag samma som Johan??

Sw
212
Switte
325i -88
Du få va du betalar för, de har ja lärt mig!
Köpte en front för ungefär 3000:- körde med denna front under sommaren.
Nu kände ja för att köpa en ny å förnya mig lite, då köpte ja en dyrare front ksotade nästan 5000:- Då fick ja helt plötsligt, monterings sats, så som skruvar fästen beskrivning på hur man monterar osv, och alu galler. + bättre passform.

Att fästa den är enkelt, sätt i gamla kofångaren i den nya fronten bara. Få kapa bort sidorna. Givetvis ta du bort alla lsiter och detta först.
Visa användare
152
Leon83
320IM-89 turbo
bmw 535 e12 turbo =)
skall köpa mina från stockholm carstyling dom värkar seriösa som fan så jag tycker ni skall köpa därifrån jävligt bra servic o allt men det kostar lite mer men precis som du sa switte man får vad man betalar för!

Visa användare
309
subarujohan
327ik -90 tic
330d Touring -02
Några förslag på sidor???

/Johan
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.