|
|
|
|---|---|
|
Jag satt och tittade lite i WDS CD:n med elsheman till nyare BMW. I avdelningen för myndighetsfordon hittade schemor till "gun mount". Det är bara strömbrytare och solenoider på schemorna. Det fanns t.o.m. en camouflaged modell. Jag hittade ingen info om gun mount i ETK eller TIS. Någon som vet hur ett gun mount ser ut? /Johan Riktiga män kör sedan. | |
|
Länk Mvh Björn |
|
| Den här kan vara bra att ha för rätt personer:) Länk | |
|
Asken: Bra att att ta mot säljare av s.k. fullutrustade bilar. Går det att köpa MP5:an hos BMW i Sverige? /Johan Riktiga män kör sedan. |
|
| olja: Jag tror inte det men kanske använder dom sånt när dom kapar x5or?:) Finns ju en x5 protection version som står emot kulor:) se www.bmw-ids.com | |
|
Tänk om vi kunde haft BMW i Afghanistan med sån utrustning än de värdelösa Land Rover vi hade... T |
|
|
Har en mycket Landrover frälst arbetskamrat här han skriver: @ T: Vad är det du skriver?! |
|
|
Heli: Inget allvarligt egentligen, men vi hade civil version av Defender och detta skapade en hel del problem i ett område som inte direkt hade världens bästa förutsättningar.. Det fanns en hel del experter på Defender i området, den militära versionen.. långt ifrån lika på många punkter tydligen. T |
|
|
ah, jag tror mest att han blev lite ledsen att liknande tillbehör saknades till hans defender, vilket ju såklart gör bmw till den mest mångsidiga bilen;-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.