AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.594

Gun mount i E39?

ol
649
olja
Merca med skruvad sexa.
Jag satt och tittade lite i WDS CD:n med elsheman till nyare BMW. I avdelningen för myndighetsfordon hittade schemor till "gun mount". Det är bara strömbrytare och solenoider på schemorna. Det fanns t.o.m. en camouflaged modell. Jag hittade ingen info om gun mount i ETK eller TIS. Någon som vet hur ett gun mount ser ut?

/Johan

Riktiga män kör sedan.
Visa användare
1.621
balmgren
BMW iX3 Premier Edition -22
Länk

Mvh Björn
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Den här kan vara bra att ha för rätt personer:) Länk
ol
649
olja
Merca med skruvad sexa.
Asken: Bra att att ta mot säljare av s.k. fullutrustade bilar.

Går det att köpa MP5:an hos BMW i Sverige?

/Johan

Riktiga män kör sedan.
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
olja: Jag tror inte det men kanske använder dom sånt när dom kapar x5or?:) Finns ju en x5 protection version som står emot kulor:) se www.bmw-ids.com
Tänk om vi kunde haft BMW i Afghanistan med sån utrustning än de värdelösa Land Rover vi hade...

T
He
478
Heli
330eT -20 Portimao blå, M paket,mm..
Har en mycket Landrover frälst arbetskamrat här han skriver:

@ T: Vad är det du skriver?!

Heli: Inget allvarligt egentligen, men vi hade civil version av Defender och detta skapade en hel del problem i ett område som inte direkt hade världens bästa förutsättningar.. Det fanns en hel del experter på Defender i området, den militära versionen.. långt ifrån lika på många punkter tydligen.

T
He
478
Heli
330eT -20 Portimao blå, M paket,mm..
ah, jag tror mest att han blev lite ledsen att liknande tillbehör saknades till hans defender, vilket ju såklart gör bmw till den mest mångsidiga bilen;-)

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.