|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
ÄNTLIGEN ! Nu har Alpina-Gemeinschaft presenterat ett slutligt datum för träffen. Det blir helgen 1-3 JULI. Gäster blir bla Dieter Quester och Fritz Indra. Så nu kan vi alla som ska åka ner boka Hotel o dyl. Ni som har er bil entusiastförsäkrad och önskar få dispans på milen för denna resa , skicka mig namn och reg nr så ska jag ordna detta. Hälsningar Ando Gunnarsson |
|
|
En sak till. Alpina har meddelat att man enbart tar emot 100 personer för besök i fabriken under träffen och dessa måste givetvis vara medlemmar i Alpina Gemeinschaft. De som vet att de vill gå in i fabriken , meddela mig namn så fort som möjligt så jag i min tur kan skicka informationen vidare och att vi är säkra på att komma in .. Hälsningar Ando |
|
|
Hej Ando Jag vill bli medlem i tyska alpinaklubben så att vi kan komma in och titta på fabriken |
|
|
Hej Anders. Skicka mig din adress så skickar jag dig de underlag som behövs för att bli medlem. Hälsningar Ando |
|
|
A.G: Tackar och bockar att du tog reda på det där med mildispansen! Dessvärre så ser det ut som att jag är i USA när träffen skall äga rum :( Men det får väl bli knutstorp istället! :) Mvh Tobias |
|
|
hej om man får ta kort inne i fabriken så kan ni väl ta några kort. så man får se hur det ser ut. Alpina Power! |
|
|
Hej ando Min adress är Uranusvägen 9, 388 41 TREKANTEN Jag och min fru tänker följa med till Buchloe ,men med tanke på lång resa vill vi inte bara stanna fre. lör. sön. En tanke är att åka onsdag kväll,ta nattfärja till Travemunde och komma fram torsdag kväll.Det kunde vara lagom att åka från Buchloe måndag morgon. Vilket upplägg har ni tänkt er? |
|
|
Hej Anders. Om du går tillbaka till föregående sida så ser du hur jag har planerat min resa. Onsdag från Stockholm , samma kväll Trelleborg-Travemunde osv. På hemvägen har jag tänkt att besöka några ytterligare platser tex "Ringen" , så jag kommer inte att ha speciellt bråttom hem. Skickar dig medlemsansökan idag. Hälsningar Ando |
|
|
OBS...OBS....OBS....OBS Bara en påminnelse till de som ska åka ner till Buchloe och vill följa med in på Alpinafabriken. Ni MÅSTE anmäla er snarast då Alpina endast tar emot 100 personer på denna fabriksvisning och platserna börjar snabbt att fyllas upp ! Anmälan sker till mig eller direkt till Alpina-Gemeinschaft. Medlemskap krävs för deltagande i aktiviteter under träffen. Hälsningar Ando Gunnarsson Alpina-Gemeinschaft |
|
|
SENASTE NYTT. Har fått besked om att 60 av 100 platser redan är bokade för visningen av ALPINA fabriken. Den som har tänkt sig att åka ner men fortfarande inte anmält sig bör göra det omgående om man vill vara säker på att komma in ! Anmälan sker till mig på staffansberg@kolumbus.fi Hälsningar Ando Gunnarsson Alpina-Gemeinschaft |
|
|
Hej Ando Hur många är det som skall åka från Sverige? Hur många platser finns det kvar för visningen på ALPINA Fabriken? |
|
|
Gorgonit: Som det ser ut nu så blir det nog 7-8 st bilar och angående antalet anmälda till fabriksvisningen så är det i dagsläget ca 10-15 platser kvar. Hälsningar Ando |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.