|
|
|
|---|---|
|
Det verkar helt omöjligt att få tag på en begagnad m-tech II front eller kanske tom. hela kjolpaketet. Någon som vet var man kan hitta en sådan?? Även nytt ?? Kanske någon som säljer kopior o glasfiber eller liknande. Länk Någon som har 1st Hartge 16" E30!!!!!!!!!! | |
|
har själv letat i snart ett halvår, så fort nått dyker upp så försvinner dom nästan genast, lite trpkigt, så dom ä rinte lätta att få tag på. men BMW borde ha, troligtvis inte billigt, men då får du nytt o orginal IAF mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
Ja det är sjukt!! I värsta fall får man köpa något annat istället. Vet du något annat förutom Rieger och E46 kopian som är populär just nu?? Hemsida?? Jag hade nöjt mig med min is-läpp men vill gärna dölja min rätt onödigt stora intercooler bakom fronten. Länk Hjälp mig att hitta en M-tech II front. |
|
|
känner tyvär inte till nått annat än just reiger o e46 kopian, o dom är igentligen inte intressanta enligt mej, ja vill/ska ha ett m-paket. bara en IS läpp tycker ja e rätt OK annars. fast reiger har en större läp som oxå e rätt snygg. du har inga bilder på din front så man ser hur det serut nu. va kör du med för IC? mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
750iAL |
kan ju säga att bmw INTE har M technic paketen kvar på lager..inte ens i tyskland... kompisen blev av med sitt paket o försäkringsbolaget löste bilen istället..MEN det finns paket att köpa..från England..kostar dryga 300 pund tror ja det va..kolla typ MAX power tidningar från england så lär ni hitta... |
|
Tack 750iAL ska kolla i tidningen. JaJsEn min front ser helt orginal ut för tillfället, intercoolern kommer att monteras på oljekylarens plats fast den är mycket bredare, kommer att placeras mellan dimljusen och är ca 20 cm på höjden. Jag kan fixa lite bilder och maila över. Intercoolern har jag handlat av en kille på nätet som tillverkar dem själv, hoppas den fungerar bra. Länk Hjälp mig att hitta en M-tech II front. |
|
|
Kika på www.mobile.de , www.e30.de eller www.ebay.de, brukar dyka upp där med jämna mellanrum antingen i delar eller ibland kompletta bilar med nåt fel på till relativt låga priser. |
|
gangsta_toth |
Www.koed.dk verkar vara en lösning, men det ser ut att vara en kopia tillverkad i glasfiber. Kul att ditt projekt går vidare. Har inte sett den på ett tag. Vad har du som mål nu? En grym sleeper kanske? |
|
Tydligen finns de att få tag på fortfarande men de är inte i plast utan glasfiber, undra hur passformen är?? Länk Länk Hjälp mig att hitta en M-tech II front. |
|
|
gangsta_toth Jag har precis påbörjat efter en lång paus. Ska försöka avsluta byggande under våren - annars säljer jag allt o köper en färdig bil. Vi får se vad resultatet blir när den är klar. Hur går det för dig?? Länk Hjälp mig att hitta en M-tech II front. |
|
|
M-tech II är det samma som stora M-paketet? Min gamla 325:a -89 hade stora M-paketet och finns tydligen på en skrot i Sävsjö. Ägare/Brukare Namn: ML BILDEMONTERING AB Adress: BOX 76 Postnr: 576 22 Ort: SÄVSJÖ Vet inte alls vad som finns kvar av den. |
|
|
Ringde precis o de har stängt, frå prova på måndag, men tack i alla fall. Vilken färg var det på den?? Länk Hjälp mig att hitta en M-tech II front. |
|
| Den var diamantsvartmetallic precis som din verkade vara. Den var i superskick när jag hade den men det var många år sedan och mycket har väl hänt sedan dess. | |
|
Jag letade i ett halvår innan jag tillslut fick tag på alla delar till mitt paket. Det är nästan omöjligt att hitta ett komplett paket. Jag köpte i omgångar och fick till och med köpa dubbla bakkjolar för att få tag på allt! :P Men det är värt väntandet så det är bara å leta på! David Länk |
|
|
Jag har en stora M-front liggandes till salu diamantsvart! en liten lack skada på den bara Bara ge mig bud /Johan |
|
|
Subarujohan Jag skickar mail! Länk Hjälp mig att hitta en M-tech II front. |
|
|
caulev: Vad måste bytas för att m3 e36 bromsar ska passa? Vad har du bytt? Fram/bak? Från 3.0l eller 3,2l m3? Mvh:Anders Elenius |
|
|
Anders ELenius Tyvärr så kör jag inte med e36 bromsarna. Det som behövs är topplagring från e30 på e36 ben, excentrisk bussning i bärarmarna, men problemet är att bilen blir inte tillräckligt låg, man bör ha coiloverben för att det ska fungera. Grejerna jag hade kommer från M3 E36 3,0. Bak gjorde jag inget alls, försökte först ordna det fram. Länk Hjälp mig att hitta en M-tech II front. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.