|
|
|
|---|---|
|
Hej jag tänkte byta till en Bmw, jag har hittat en som jag är sugen på men den har snart rullat 26000 mil så är det något man ska tänka på, enligt nuvarande ägare så är koppling, bromsar och ac mm bytt på den. Tack på förhand | |
|
Min e34 har gått 25 tusen mil och jag har bytt koppling och bromsar. Så om det han säger stämmer så ska det inte vara några problem.... Men sen kan det ju alltid dyka upp småsaker men det kan det ju göra på vilken e34 som helst, oberoende på hur många bil den gått. |
|
KG Sönju |
Min har gått 30200mil med automat låda! Problemfri! |
| va e de för reg nr på touringen? | |
|
Min passerade 30000 för nån månad sen, automatlåda rasade vid ca 25000 mil men det behöver du ju inte tänka på eftersom den inte har nån! =) Efter att ha kört bilen i 7000 mil nu är exempelvis uppe i 3 framvagnsinställningar. Bl.a. bussningar, länkarm, spindelled, styrstag och styrled är bytt. Framvagnen är faktiskt under all kritik. Samma bussningar i framvagnen har jag faktiskt bytt 2 ggr med bara 2000 mils mellanrum... Söker man på forumet så är det många som har samma problem med E34. Så kolla framvagnen är ett hett tips! För övrigt har jag bara bytt vattenpump, termostat, däck, bromskivor + belägg. |
|
|
Då blir nog det ett köp ska kolla på den senare i veckan, man får tacka för alla tips och till wdac jag har inget reg nr. Mvh Frinic |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.