|
|
|
|---|---|
| Tjena har fundera på en e36 325 och undrar om de finns några klipp på den här bilen? | |
|
Hej! Vilken typ av film är det du eftersöker? Om du söker lite på antingen forumet eller via Google så hittar du snart en ansenlig mängd av streetrace samt burnout-filmer. Om det inte var denna typ film du hade tänkt dig att se, utan vill se bilens tänkta användningsområde, så kan du kanske hitta något sådant material här på forumet om du söker. Tyvärr är den sortens filmer ganska sällsynta. /Anton |
|
| Tack för svaret Anton lillsund, jag har redan kollat några burnout-filmer men hade vart roligt o kolla acceleration klipp o etc men har inte hitta några såna klipp varken på nätet eller på forumet. | |
| Länk | |
| www.av.com välj videosökning så hittar du en jävla massa. | |
|
Killen i filmen.. har han aldrig hört/sett en burnout förut? Länk HAHA /Strengbohm Bmw E30 |
|
| Hhehe n det e min polare... och nej han är inte gay. :D | |
|
Lite off topic men varför i helvete kan jag inte se klippen. På andra datorer börjar det ju buffra automatiskt. Men på min dator händer det ingenting... Är det någon inställning i mediaplayern som behövs eller?? |
|
|
putfile är bara puckat thats all LexCom pre buffrar inte ett skit. jag har 100/100 mbit lina här och jag får ladda hela och sen kolla den. tror det är ngn sur host i staterna maybe =] |
|
| ladda hem den annars och kolla i vlc player. | |
| www.streetfire.net bara att söka efter vad du vill ha du hittar det mesta där | |
| Gick bra för mig att kolla på klippet direkt på putfile iaf! | |
| Haha...såg nu att de va ju ett bra tag sen detta diskuterades :) | |
|
Denna är skön, ser ut som min 318is =) Länk // MVH Jocke |
|
|
fast utan rosten och låter lite trevligare =) // MVH Jocke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.