|
|
|
|---|---|
|
Funderar på huruvida det är snyggt eller inte att montera aluminium nät i fronten på en E46 ("bakom" njurarna samt nertill i fronten). Vad tycker ni? Är det någon som har några bilder på hur det kan se ut? //Fredrik | |
|
Nere i fronten är det väl helt OK, men njurarna tycker jag du ska lämna orörda. De är ju liksom en del av BMW's image... eller nåt. Men gör som du själv tycker är snyggast! Enklast så. |
|
|
Exakt som BeemerFIne säger så bör du nog inte röra njurarna.....Men sen luftintagen för kylare o bromsar är nästan ett måste tycker jag....Beroende på vilken front man har. Det är vad jag tycker i allafall.... .:Kristijan:. |
|
| Ingen som har någon bild på hur det blir? | |
|
Jag har sett det på några e36or och tycker det ser väldigt malplacerat ut. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
I fronten kan du kolla i galleriet på min gamla E36'a.... o i Njurarna så kan du kolla på kamei's hemsida dom har det i sin sortiment tror jag, är inte säker. länk www.kamei.de .:Kristijan:. |
|
| det ser mkt ludermässigt om man ha de i njurarna iaf. | |
|
Hej. Har lite svårt för det i njurarna. Dock så har Ted det på sin bil och då ser det bra ut. Men det är för att det passar in i helheten. Dålig bild på hur det ser ut i Ted bils: Länk /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
|
h he he he.... ser man på du fick lov av mamma o köpa fälgarna på den röda m3-an ändå!!! |
|
|
Min tanke var att ha kvar "ribborna" i grillen och ha nätet bakom... fast det kanske inte var någon lysande idé trots allt... Hur monterar man fast nätet nere i fronten? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.