|
|
|
|---|---|
|
Hej!! jag undrar ifall det blir något problem på besiktningen ifall man skulle lägga på ett sånt här paket? Mvh | |
|
glömde att tillägga att detta kit är TUV godkänt i Tyskland Mvh |
|
| vart finns det att köpa..har du nån hemsida | |
|
Länk Länk _______ //Niklas |
|
| Det var maxat hade jag en M3 E46 så hade det åkt på direkt! Borde inte vara några problem vid bes, bara man tar bort vingen. | |
|
Första kittet var ju totalt asballt. Skulle jag haft en M3 E46 så skulle jag gjort som M Femman, smällt på det direkt!! Varför skulle vingen ge problem om resten funkar?? /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
| Bilprovningen har fått för sig att de gång trafikanter man kör på kan skadas av vingen!?! Så stora vingar typ WRC och alu-vingar måste plockas bort vid besiktningen. Annars blir det en "tvåa". | |
| visst var det snyggt men det finns väll flera olika företag som tilverkar sånna vilket gör att alla inte ser recis likadana ut..tyckte att fronten var lite arnorlunda jämfört med dem andra man sett | |
|
M Femman: Ahhh, jag tittade inte på "tävlingsbilen" utan på den röda längre upp. Jag förstår att jättevingen måste demonteras, kan inte tänka mig att den gör någon nytta i gatfarter heller. /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
Caspar: det beror på vilken gata man kör ;) |
|
|
tack för svaren, kör med Ac schnitzer racing vinge så det borde inte bli nåt problem med vingen. Snacka med en besiktningsman och han påstod att man inte får lägga på ett sånt kit för det blir runt 10 cm extra runt om och det va inte tydligen lagligt, men det finns en passat med Gtr kit om någon har sett den från MH styling? så jag undrar hur han gör med besiktningen. Mvh |
|
|
M Femman: :-) Nu höll jag nedvetet låg ton i det inlägget, givetvis kan man "behöva" den vingen på gata också.. /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.