|
|
|
|---|---|
Njuren |
Såg att de hade reklam här på autopower? BMW - i nöd och lust? |
|
Adress: SOLNA BMW Group Stockholm Gårdsvägen 9-11 Tel: 08-735 39 00 Fax: 08-27 44 67 Mvh David |
|
|
Jag hoppas dom betalar JÄ**GT bra för den reklamen på första-sidan. Grrrrr. *hatar reklam*. Jag kan dessutom tycka det är YTTERST märkligt att en BMW-återförsäljare får stödja en sådan här sida för BMW AG, med tanke på att ordet BMW inte fick förekomma tidigare. Nu förekommer BMW med både namn o bild..... Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
Evol-79 |
Kan bara hålla med om kritiken. |
|
Njuren: Länk /Masten "Masten har alltid rätt" - gammalt Autopower-ordspråk www.z3roadster.net/home_sweden |
|
| Dessutom tar dom bra betalt för servicen. Den 20 % reduktion som dom anger räknas från en hög nivå. Det går att hitta auktoriserade BMW-verkstäder som tar lägre betalt trots 0 % rabatt. | |
|
Jag gjorde en jämförelse med nämnda erbjudande och motsvarande autoriserade verkstäder i stockholm. Tror att totalsumman blev ca 30% LÄGRE med mina handplockade verkstäder. Summasumarum. erbjudandet är den bluff. |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Jag tycker tvärt om att det är positivt att BMW vill annonsera hos oss. Namnstrulet är uppklarat och glömt vid det här laget, och vi i AutoPower-crew är måna om en god relation med BMW Sverige. Att de väljer att annonsera hos oss ser vi som ett tecken att de vill detsamma. Sedan kan jag bara säga att om någon vill pröjsa in vad driften kostar för sajten utan att bannerannonsera så är ni hjärtligt välkomna! Men jag kan ju tipsa om att en normal månadslön inte räcker långt när man har runt 20000 unika besökare per dag.... Mvh Johan |
|
Fram för fri konkurrens och fri annonsrätt. Kan BMW få servicekunder som blir nöjda är det väl ok. Om de inte får kunder för att BMW är för dyra så kanske dom sänker priset och det är väl bra det också. Eller :=) /Ola Skön, skönare, BMW |
|
|
Håller helt med Johan (AutoPower) om ditt första stycke! MEN, du kan inte påstå att det inte finns en liten baktanke med att "skaffa sig" så många medlemmar, vad jag vill komma till är att varför ha ett forum eller en sajt överhuvudtaget om man inte pallar med trycket? Man undrar bara hur mycket ni "på Autopower" tjänar på oss som tjatar här.... Misstolka nu inte detta, jag har varit på denna underbara sida dag och natt sedan starten, och jag tycker allt är helt outstanding, klart ni ska tjäna en hacka för den insats ni gör, men man får räkna med lite bråk från folket här, och där tycker jag ditt sista stycke med "Sedan kan jag bara säga...." lät lite hårt. Denna site skulle ALDRIG finnas utan er som jobbar på det, utan reklam och framförallt utan oss som inte kan slita sig från det! Lite som ett band, kvittar hur bra musiken är, utan fansen går de till graven! ///RÖKNING DÖDAR -skrev nån på ciggpaketen, då har de ej provat detta forum! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.