|
|
|
|---|---|
|
vad är en svensk såld 325 cab-88 värd (mellan tummen ock pekfingret) 13000 mil ,en ägare ,skinn,orginal, svart 100%felfri linkan | |
| Priset varierar med årstiden när det gäller cabbar...troligen 50' under vår/sommar, annars ngt lägre. | |
|
Jag vill ha en e-30 cab. Fattas bara schyssta fälgar på ovanstående. Det är inte vikten som är för tung, det är du som är för svag. |
|
| ? OCK ÅTER ? | |
|
Ca 50. Dom känns ju inte så balla längre, även om just denna låter som den var i ypperligt skick. Mr C |
|
| Sålde min 87:a för 53000:- (sälv tycker jag att det var för biligit men jag ville bli av med den.) i höstas. Det finns bilder på den galleriet. | |
|
ja det är som de säger dessa dvs e30 har rasat specielt när man kan få tag i fina e36 cabar för ca 110-120000sek och z3 or för 130000sek en polare sålde sin e30 87 vit 13000mil svart skinn med det mesta i utr lite slitdelar behövdes bytas men annars i bra skick för 26000sek ///skojar ej/// import från frankrike. men till sommaren ska du nog få 50000sek för den utan problem. bmw 24v |
|
|
ja,jag tycker prisbilden är väldigt konstig. tittat på mobile.de tyskarnas motsvarighet till blocket ock där finns massor av e30 cabbar, från 4000 till 9100 euro alltså x 9.20kr ock här i svealand där det är riktigt svårt att hitta en riktig pärla, kan man få dom för 26000 . |
|
|
han köpte sin 98 för 30000sek sålde sedan 01 för 26 bes och skattad men plastglaset i caben skulle fixas kostade 4000 på bmw verkstad och han var trött på den så han sålde. bmw 24v |
|
|
är det någon som vet om det finns någon lista. typ som bilhandlare går efter.sen är det väl upp till skicket på enskild bil som avgör priset antar jag. men som jag har fått veta så är väl priset på det runt 50..tack för svaren. link |
|
| Bilhandlare har ju alltid sina små häften när de ska värdera inbytesbilar. Man kan köpa såna själv, men var har jag ingen aning om. | |
|
Stämmer detta pris så är det inte dyrt. Länk Det är inte vikten som är för tung, det är du som är för svag. |
|
|
Nej det e nån fejk annons.... |
|
|
har hört att han fyllt år !!! annars hade man väl börjat fundera på en volvo 140. dom har ju lite stadigare värde... linkan |
|
| har precis köpt min 325cab -91- blå 14900mil full servicebok skinn,elcab +div. för 60000kr lagom pris???? | |
|
marbjo: Låter väl rätt ok. Bara det blir sol i sommar. |
|
west70 |
En E30 cab (helst 325 pga vridet :-) i mint condition med full service-bok kan du få uppåt 100' för om den är felfri och full servicebok. Har själv en -92 (sista årsmod.) i lagungrön metallic, beige läder o elcab med 16" alpina fälgar. I övrigt ingen styling, och i perfekt skick. Kan bli en klassiker om man sparar den i 20 år och underhåller den. BMWest |
netsix |
"Gröna listan" som vi bilförsäljare kallar den täcker bara 10 år bakåt och gäller bara "standardbilar". /netsix |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.