|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Sjoberg: Ja det får du nog. Den kommer hamna i bildarkivet snart också :) |
|
|
skönt att det blev köp.. Orginal tycker jag suger, oki den kanske blir värd mer pengar men so what! man köper väl inte en bil för att tjäna pengar utan för att njuta av skapelsen? för annars kan man ju lika gärna BARA ha dom i garaget & traila dom till träffarna.. hur kul e de? ** Live Fast - Die Young ** |
|
|
Nu finns den med i galleriet: Länk Säg gärna vad ni tycker, jag tål kritik. Framrutestreamern ska bort. |
|
|
Ta bort framrutestreamern, dekalen på trösklarna och de hemska ögonlocken så tycker ja den ser helt ok ut, även om även jag personligen gillar orginalbilar mer. BMW CS #5139 |
|
|
Bra att framrutestreamern ska bort, fimpa också de förskräckliga ögonlocken, dekalen och solfilmen. Då ser den OK ut sedan. Verkar fin i skicket för övrigt. Du har inte lust att köra till Karlstad på M5-träff nästa lördag kanske? -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
HD91: Klart jag har lustatt åka till Sola! Ska bara lösa det med jobbet. Jobbar 22-06 hela helgen :( |
|
|
KOLLA försäkringen på den det gjorde jag FÖRRA året 29000 hel i stockholm med garage, jag är 30 år alla skadefria år HMMM vad lack jag blev. Nu äger jag en 540 touring istället vilken jag stormtrivs med förmodligen bättre -allt i allo bil-. Mvh Danne -Never feel sorry for yourself.- |
|
|
Danne: 11700 helförsäkring hos folksam. Helt OK egentligen, fast mycket deg ändå. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.