|
|
|
|---|---|
|
original--->Länk moddad --->Länk | |
| Snyggt jobb, men nej..! | |
| hehe vadåra ;D | |
| Men satan vilken jävla färg... Sen har ju E46 inte någon "linje" som delar bakkjolen, så det är svårt att kontrastlacka den... | |
|
camata: E39 menar du...hehe Skulle va kul hur en M5 E39 ser ut med e34 stuk på den...alltså "silver" nere =) |
|
| Jag vet inte riktigt vad jag menar, jag ides inte kolla så noga på bilden. Färgen störde migggg. =) Men nu när du säger det, så! | |
|
Du har bara bytt färg till en som får en att börja gråta? :) Du skulle ha gjort den lime-grön |
|
| Ere ingen som e bra på photoshop som kan ta en E39 (i normal färg :)) med M-paket och göra den silver längst ner så den ser ut som en E34 m5....? | |
|
Länk så kanske? |
|
| Snyggt...NOT! | |
Njuren |
skandal BMW - i nöd och lust? |
|
Md två färger som låg ganska nära varandra och om man lackar sidan hela vägen upp till sidolisten så skulle det funka mycket bättre! Bilen: Länk |
|
|
Tur att det bara var photoshop..huuu :P Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Kalle du har en erkänd kärlek till större vagnar i olika lila/purpur kulörer. Med lite god vilja klassar detta färgval in i din smak. Vad felar? ;-))) /Anton |
|
|
Anton, Det är ju bara halva bilen som är lila, det håller ju inte! ;-) Kontrastlack är bara snyggt på en bil: E34 M5. Sedan så var nyansen för mycket åt det blekrosa hållet, till skillnad från favoriterna Daytonaviolett, Technoviolett och Mora Metallic. Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
| nu har jag haft tråkigt igen... --> Länk | |
| stöldsäker? --> Länk | |
| Om det där vore verklighet, så skulle jag utan tvekan äga en av världens fulaste E39. | |
|
hahaha BMW Williams F1 Team. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.