|
|
|
|---|---|
|
Hur mycket kan det kosta att fixa den här 750i E38 när en ventil är skort? Kanske är något mer med den. Skumt billig! Länk //Schnitzer | |
|
Vet ej vad det kan kosta att fixa, men det är säkert inte billigt om man lämnar det till en verkstad och det lär ju vara ett rätt avancerat GDS jobb. Men till den prisklassen skulle den kanske annars kunna vara intressant som reservdelsbil? Undrar vad sannolikheten till att milen inte är skruvade kan vara på den bilen... Är de verkligen korrekta så lär det ju vara en del hyfsat fräscha grejjor att plocka på den, växellådan tex. Mvh. /Kjell |
|
|
Ja, milen kan man nog inte lita på till 100% tyvärr. Bara att få trots motorskada en V12 samt en E38-karross för småpengar är ju faktiskt ganska så bra. Inredning, växellåda etc. kan man nog sälja utan större problem. Finns givetvis mer, men det är nog bättre att ta en som har gått upp mot 20k mil för att minska chansen att få en skruvad. Man får betala lite mer för en fungerande, men det är ju inte mycket pengar om man jämför med vad den kostade ny. //Schnitzer |
|
|
Varför har ventilen bränt? Vad kostar det att få hem den? Det kostar 10-15.000 kr att få den svenskreg! Jag skulle kunna tänka mig att köpa en för detta pris och byta ventil själv, fast den är ju inte blå! Vixit, dum vixit, laetus |
|
|
10-15k för att få den svensk ? vad betalar du som vi andra inte gör ? besiktning samt skrotningsavgift är var jag betalade. // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
|
Bäste tsaros! Jag tänkte på denna sträng när jag beräknade kostnaden! Har Du en bättre uppskattning? Länk Vixit, dum vixit, laetus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.