AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
2.118

Serva bilen. Någon som har erfarenhet från jarls bilservice i Hbg?

Su
15
Sucker??
528iA Touring -00
Som rubriken lyder så skall jag lämna in bilen på service och
undrar om någon haft sin bil servad där innan? Dom har ju onekligen väldigt bra priser på service där så är det någon som
vet om Jarls i helsingborg är bra?

Mvh/Sucker
V12 LeMans
Jag brukar lämna min bil , inga problem .
V12 LeMans
ordet där försvann i nyårsyran

Gott nytt .... alla entusiaster
M.
307
M.Nilsson
120dM E87 -07
525tds E39 Touring -98
Vet flera här på forumet som brukar lämna sin bil där,och det brukar inte vara några problem.
Sök här på forumet så lär du hitta en massa om dom.

"Riktiga män luktar diesel"
Su
15
Sucker??
528iA Touring -00
Tackar för det.
tr
1.968
tryggve
BMW/Alpina 335is -89
Alpina B3 3.4S Touring -05
Alpina B6 3.5 -89
323i -79
325i -88
1M Coupé -11
320dT -10
Du får dock be om att de byter olja i växellåda och bakaxel samt kylvätskan då det inte ingår i de ordinarie service punkterna.

/Johan Tryggvesson

-Raka sexor låta bäst-
Det fans en lång tråd om Jarls här...verkar vara bortplockad. Jag skulle inte ens lämna in en cykel där...
Jag skulle utan att tveka lämna min bil till Jarls Bilservice.

Mvh,
Kalle
_____
525an: Länk
Jag har endast gott att säga om dem, skall vara oerhört kompetenta. Tyvärr var det folk som tyckte motsatsen, fanns en tråd om det i höstas.
Jag hade inte heller lämnat in en cykel där...de är experter på BMW/Alpina och inget annat :-)

Enligt mina erfarenheter är de genomseriösa och har ett solitt rykte vad gäller både import och service.

mvh//Kristoffer
BMW CS (Syd) #4918
Sten_Jarl
god fortsättning och ett gott nytt år alla BMW och Alpina ägare!

V12 LeMans
det samma , Sten .

/ Åke
Jag har fått intrycket att de är ett seriöst företag. Om det inte vore för att de ligger så långt ifrån Lund så hade säkert min bil redan varit inne där någon vända.

Dock är det, som tryggve säger, viktigt att påpeka om växellådsoljebyte och dylikt som inte ingår i ordinarie punkter.

/// Olof

- Überlegenheit aus Bayern -

Länk
tp
102
tphlj
728iA-96
Hej
handlade min 728iA-96 hos Jarls.
Verkar vara ett seriös och mycket kompetent företag.
Synd att dom ligger i Hbg hade varit bra om dom också funnits
i Lund el.Malmö .

Thomas Lj.
Har iofs inte lämnat in min bil på service där nån gång men måste säga att de gav ett väldigt seriöst intryck i den diskussion som fördes här i höstas, något som också bekräftas av de allra flesta som verkligen haft sin bil på service där. Skulle definitivt inte tveka att lämna in bilen där om jag bodde i närheten.
BM
117
BMWernie
520d sedan -08
Jeep Wrangler höjd/modifierad
Honda Civic -03
Pratade med dem om spikningar på min 520d 08 som Paulsson bmw tyckte var helt ok... de ska köra diagnos under körning och kolla värdena.Förmodligen någon sensor som inte funkar som den ska...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.