|
|
|
|---|---|
| Alltå som rubriken säger, vad kostar sådana och vad kostar orginallysen ? | |
| Till en E30 alltså..... | |
| Är det verkligen ingen som kan ge mig denna info, behöver veta vad som är rimligt att få imellan om jag byter mot orginal framlyktor !! | |
|
Antar att det är Hellas svarta framlysen du menar. Vet inte vad det kostar nya, men beggade brukar de gå för 1500:- ca på ebay. Vet inte vad orginal projektor lysen brukar gå för, kanske 500-1000:- paret??? Beror ju givetvis mycket på skicket. "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
| Tro det eller ej men på min e30 325im har jag tagit av höljet på framlyktorna och sen trätt på bitar av svarta strumbyxor och sen satt på höljet igen. Ljuset lyser ändå igenom men det ger en bra svart toning, fetare än Hellas lyktor haha. Kanske lite pyssel men kostar inte mycke. Så spring nu iväg och köp svarta strumpbyxor=) lycka till Mvh Danne | |
| Jag har gjort samma sak med strumbyxor som tengsmar snackar om och det ser skitbra ut. | |
|
Fick ni färg-TV också? :) Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
finns ju faktiskt spray att köpa som tonar lyktor enklare och billigare |
|
|
alltså...det där med strumpbyxorna...är det nåt jävla skämt det eller....lägg upp en bild annars :D |
|
|
Nu ville ju Bistec inte veta hur han får märka lysen på billigaste vis.. Han vill veta vad de kan tänkas vara värda om man ska sälja lysen som dessa. Inte med någon strumpbyxmoddning får jag antaga. /Anton |
|
|
Helt rätt Anton... Man hajjar ju varför man sällan är här.....; ) |
|
|
Har sett priser på ca 4000:- för nya! Då gäller det alla lysen fram.Jag har för mig att motor nord har de svarta hella lysen. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.