|
|
|
|---|---|
|
Vilken sats är lagom tänkte 60/40 men vill inte ha så att den lutar framåt, någon som har monterat som har förslag ev kanske till och med bilder på sin skönhet ??? Vill ej hellar ha att den nästan skrapar mot backen när man åker 4 och kör över gupp !!! Mvh Nikke | |
| Och om ni vet var man kan få tag i bakljus vit/röda utan detta fula klarglas på det vita så vore jag mycket tacksam.... | |
|
Jag har 60/40 på min 525, lutar inte framåt och har faktiskt riktigt bra väghållning OCH bra komfort... köpta av gerth i Kalmar (fk motorsport heter satsen med dämpare och fjädrar... Finns lite halvkassa bilder i galleriet men kan maila nya om du vill... Mvh, Magnus Hedung. |
|
| Finns lösa, vita glas som du byter ut dina oranga mot... reproglas har jag för mig att firman heter... lite pyssel men snyggt, annars finns det hela satser på dnstrading.se eller mhstyling.se, har jag för mig... | |
|
Jag har 30/30 tror jag på min 535, tillsammans med kortade dämpare för sänkningen. Den tar i vänster bakskärm vid större gupp med folk i baksätet. Har 8.5x17, 235/45 runt om //Simon |
|
| Xtracrispy: vad har du för et? jag kör på 9x17, 245/40 bak och har inga som helst problem fast jag sänkt 40 bak... | |
|
Jo jag har et13, det glömde jag skriva, alltså max breddning utåt. //Simon |
|
|
Har köpt BMW Original M-technik fjädrar till min 525i -90. Vart grymt snyggt och superb väghållning och komfort. Sänkningen är ca 20mm fram och 10mm bak. /Per |
|
|
per_j82 Vad kostade de? Originaldämpare? |
|
|
Om man är ute efter en billig lösning så har jag sett att det annonseras ut komplett sänkningssatser med gasdämpare för 3990:- på powerbörsen. det fanns set som sänker olika mycket. Tänkte bara ifall nån missat //Simon |
|
|
www.mamut.com/gemekan ...är det kanske som du menar..? 3700:- för kompl. E34. |
|
|
Original dämparna kostade 1800:-/st och var av märket BOGE, fjädrarna BMW Original M-technik kostade ca 800:-/st. /Per |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.