|
|
|
|---|---|
|
320i -89 27000mil, aut, diamant svart met, dålig lack på taket, tickar i motorn, slitet förar säte, sänkt. | |
| 5000-6000:- är den kanske värd | |
|
är den besiktad ? är den rostig ? har du ngn länk till den ? två eller fyra dörrars ? |
|
|
Nja....nån tusenlapp till kan du nog få för den. Fick 8000:- för min i typ samma skick..... ///Robban |
|
|
Jag fick 8000 för min 318iS -88 med 27000 mil på mätaren. Då ingick det en ganska rostig framskärm & ett väldigt slitet förarsäte. |
|
| Vilka fantasipriser, gav 3000 för min 320iA -85 med drygt 10 000 dokumenterade mil på mätaren. | |
|
okej...då hade du tur eller så är den riktigt risig... |
|
| Bilen är 4d och besiktiad, lite små rost men inget allvarligt, har tyvär inte någon länk till bilen, eller någon bild. | |
|
"okej...då hade du tur eller så är den riktigt risig..." En risig framskärm på höger?? (man skulle förväntat sig vänster) samt en risig förrarstol... |
|
| I övrigt är den kanon... | |
| Älskar soundet i den där tvåliterssexan, när man trycker plattan i botten, växelådan reagerar direkt, vilken respons.... jag är kär hehe... :-) | |
|
Men för att svara på frågan 27000 mil, (hur länge håller en BMW?, hur dyrt blir det) 4-5000, inte ett öre mer, ge honom ett skambud på 2-3000, den har har gått 27000, färdig att skrotas... dissa bilen helt och hållet, få honom att tro på det, var bestämd... så gjorde jag... ;-) Fick en röd liten pärla för 3 lapp bara för den var gammal och hade en rostig högerskärm?? (märklig sak det där, får byta den... rosten brukar komma på högerskärmen) Ska rusta upp den till tipp topp, det är nybilskänsla i den, har bara gått 10, var Gubben bonnier som ägde den tidigare... :-) |
|
| sorry, brukar komma på vänster menade jag... | |
|
"dissa bilen helt och hållet, få honom att tro på det, var bestämd" Tror inte att den är en bra taktik. Som säljare skulle jag inte stå och ta skit från någon snåljävel som inte vill punga mer än 2000kr för en funderande bil... Att bilen har gått 27000mil betyder inte att blien är slut för det, en bil kan vara slut efter 10000mil om det vill sig illa.... |
|
|
Tillägg: ...fungerande bil som det nog går att få 5-6000kr för... |
|
|
25 spänn |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.