|
|
|
|---|---|
marre86 |
Hej hej! köpte en m3-94 igår försäkrade den på folksam idag har helförsäkring full bonus dom vill ha 2100kr i månaden. är inte de lite saftigt? bor i småland i ett litet samhälle méd egen pakering. vad finns de för andra bolag som är billligare? bmw, 740-94 ja hade på samma bolag tog dom 900kr i månaden de tycker jag va rimligt. Mvh |
| Du är trots allt bara 20 år du ska se premierna jag får när jag testar premieberäkna 60000+++ Fick jag, Hade jag vart du skulle jag har tömt sparbössan för länge sen (vilken frågar jag mig själv nu) =). Och slagit till men du kan säkert få billigare =) | |
|
2100kr för en m3 och 20år..jag hade inte tvekat en sekund. |
|
marre86 |
Nej nej den ska stå på min mossa homn är 50+ hon har full bonus folksam vill ha 2100kr i månaden. är de ok? |
|
Tills du krockar och en utredning sker. Tyckte väl att din premie lät lite väl låg. Finns en säkert 10 sidor lång debatt här på forumet om varför man inte skall försäkra på sina föräldrar om dom inte är brukare. Dels för att du kan bli utan ersättning + att dom kan komma att kräva pengar av dig!! pga av olika anledningar. Sen tror jag faktiskt att f-bolaget skulle tillsätta en utredning om varför en dam på 50+ kör en 286 hk-bil Så bråttom kan man inte ha till konsum :)) |
|
|
Ska den stå på morsan måste hon skrivit under köpeavtalet med mera.. |
|
| Hoppas ni bor på samma address också.... | |
marre86 |
samma adress + hon står som ägare. vad betalar ni andra för era m3.or ni som är över 30+ ? Mvh |
|
8800kr/helår för en helförsäkring. |
|
|
Risken är som sagt ganska stor att du inte får ut nåt om det skulle hända nåt. Försäkringsbolagen har blivit hårda att kolla upp sånt på sista tiden,vem bilen står på och vem som är den igentliga brukaren. Ne,om jag vore du så skulle jag antingen stå på bilen själv och har man inte råd med det så skaffar man en bil som är billigare att försäkra. "Riktiga män luktar diesel" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.