AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.061

ny import av 330 undrar vart placeras sim kort till telefon?

so
3
sofalex

330i touring -02
320i touring -89
Tjenixen har precis importerat en 330i touring-02 men jag har inte den blekaste aning om var man placerar sim kortet till telefon. det var ej med en instruktinsbok till telefon det är en BMW-Professional telefon installerad i bilen. Finns det någon som kanske har en liknande telefon installerad i sin bil kontakta
gärna mig med lite information. Tack på förhand har ni några frågor till mig tveka ej att kontakta mig på min mail en viss mek vana finns. mvh Danne

No
5.161
Nockenwelle
Tesla Model 3 Long Range 2020
Vet inte om vi har samma telefonmodell, men i mitt fall sitter SIM-kortshållaren under luren mellan framstolarna. Det stora SIM-kortet används i den hållaren, var bara att sticka in. Min bil är dock ett år äldre, vilket kanske innebär att det skiljer sig.
so
3
sofalex

330i touring -02
320i touring -89
Undrar lite över vart exakt du menar har letat vid konsollen för luren men kan ej hitta vart menar du under luren i konsollen????

No
5.161
Nockenwelle
Ja, jag lyfte luren och där satt en svart sak som SIM-kortet kan stickas in i. Jag har mailat dig en bild jag skannade från min instruktionsbok. Får se om din telefon har samma utformning.
so
3
sofalex

330i touring -02
320i touring -89
Tack för din bild allting klarnade direkt när jag fick se bilden du skickade, mig min telefon är dock av den senaste typen men principen är densamma tack för snabb och klargörande info
mvh Danne

No
5.161
Nockenwelle
Bra att det löste sig.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.