|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag undrar varför det sitter två batterier i min 325td 92. Vad gör det batterie som sitter i skuffen är det standard? Nu har jag fått problem med det, efter som det inte levererar tillräckligt med ström till mitt slutsteg :( dock så upplever jag inga andra defekter med batteriet eller elen i bilen... någon som har några bra svar? | |
|
Det ena batteriet kan vara till larm om du har det. Om det första batteriet lägger av så får larmet ström av det andra.. /// Rohman Länk |
|
| Nejdet batteriet i skuffen är ett rejällt batteri och jag saknar larm till bilen, jag har dock startspärr | |
| Batteriet i skuffen e det som sitter orginal | |
| Men vad gör då det normalstora batteriet där fram, Har inte du något sådant batterie Nappe? | |
|
Näe jag har bara ett som e ca 2x ett normalt batteri i skuffen där det finns plats till ett under huven (vid torped väggen på passagerar sidan) har jag bara en plus grej som man kan sätta startkablar till |
|
|
Det ska sitta ett stdbatteri i skuffen på hö sida, fam vid torpeden på hö sida ska det sitta en +kontakt enbart! Kan ju vara nån som fått för sig att parallellkoppla två batterier.. kanske drivit ett billjudbygge tidigare? |
|
| Antar att du har diselvärmare? Isf är ena batteriet till för att driva det som behöver ström när värmaren är igång. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.