|
|
|
|---|---|
|
Här är pärlan. Länk E36 320i Coupé Automat Jag e andra ägaren. Importerad av mig för ett år sedan. Säljer med BBS fälgarna som e på bilderna och nya sommarsulor. Även vinsterhjul på plåtfälg i mkt gott skick följer med. Bilen fungerar utan anmärkning. Priside nån? (är rudis på sånt här) | |
|
Testa dig fram. Försök på vad du själv tycker den är värd och se om du hittar någon likasinnad. Uttalar mig inte om värdet på e36/e46 då det som gott som alltid resulterar i personangrepp och raljerande. Hoppas någon annan har en uppfattning. /Simon |
|
|
Skriv lite mer om bilen. Utrustning, mil, skick och så så kan det bli lättare att värdera den! Såg riktigt fin ut på bilderna i alla fall tyckte jag... En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
|
som jämförelse: Min 325 Coupe från -93 med AC skinn och Automat. Kanonfin men inte nyskick sålde jag för 37000:- 21000mil diamantsvart. Automat är bekvämt men helst med V8 muller |
|
|
Provat att sälja den för priset du gav i Tyskland för 1 år sedan. Det är nog rimligt. |
|
|
Min pärla har inte gått mer än 16200 säkra mil. Det är standard utrustad förutom de 18'' BBS fälgar som jag skickar me på köpet. Standard = Inte skinn, Vanlig BMW stereo från -93, djur & rökfri, besiktigad U.A. // Emil |
|
|
Vad tycker du själv är ett rimligt pris? /markus |
|
| Tippar på mellan 25-30.000:- | |
|
tillägg...SLUTPRIS! |
|
|
Tror kring 30 kkr är ett rimligt slutpris... Annonspris på 36 kkr? Du kan ju prova lite högre än 66 kkr i början och se om någon nappar.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.