|
|
|
|---|---|
Nöjd E30 ägare |
Vem äger denna? Länk I do it only for the glory. |
|
Ha ha ha, det var det roligaste jag sett idag... Sjöberg |
|
Nöjd E30 ägare |
har hört att det ligger en "vass spis" i den;) I do it only for the glory. |
|
Bilden är tagen på Knutstorp så det kan man kanske anta. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Det där skrället kandiderar till det fulaste fordon jag någonsin sett - den är ännu fulare i verkligheten, jag lovar :) Det enda som kan mäta sig i fulhet var ett hemmabygge de visade på trafikmagasinet för cirka 15 år sedan, som döpts till "Snabelgalf". Det var en Saab 96 som han hade svetsat ihop med en Golf Mk1. Bilen hade eldkastare (bakåtriktad) och såg förjävlig ut. Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Vänligen notera de tuffa huvspoilers som är monterade! Det är ett ganska sällsynt attribut på 02:or som jag har förstått. Det är ingen originaldel dock.. Inspirationen är hämtat från 3.0 CSL! Finns en annan 02:a som nästan (bara nästan) är lika fin med samma spoilers. Länk ;-) /Anton |
|
|
:o))) Fasen Kalle, nu är det du som har tagit över mind-controlen! Jag tänkte också på Snabelgalfen när jag såg bilen på bilden i första inlägget! :o)) Kommer ihåg den från Teknikens värld för många år sedan....sådana bilar etsar sig fast i minnet på ett märkligt sätt!;o) Snabelgalfen var värre (faktiskt det värsta jag sett som fortfarande var fullt laglig att framföra på allmän väg - den klarade besiktningen!) - en sådan bil som gör en helt andlös, man får knappt fram ett skratt en gång! Men faktum är att bilen i första inlägget är så ful att den är cool! Att den dessutom troligen är ganska snabb, gör det hela ännu roligare... ;o) Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Snabelgolf ?.. Ingen som har en bild? // Jim Profit |
|
750iAL |
haha snabelgalfen glömmer man aldrig..inte heller Krister Klämmings Renault 5 som kallades "snålmusen" |
|
Johan, Nej det där stämmer, angående Snabelgalf, inte ens ett skratt kunde man få fram. Jag var cirka 5 år när inslaget sändes, och minns att jag var livrädd för det hemska missfostret. Jag hade faktiskt hade svårt att sova några nätter efter att programmet sänts på grund av mardrömstendenser. (sann historia) :DDDD Tyvärr verkar det inte finnas några dokument kvar som bevisar Snabelgalfens existens. En sökning i Google genererar ingenting, och med tanke på dagens samhällsstruktur så: Om det inte finns i Google, så finns det inte alls :DDD Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Den ser ju ut som en stylad Skoda! /mats J |
|
| fan va ful färg | |
| Respekt! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.