|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som stoppat ner en M20 motor i ett E36 chassie? Hur gjorde ni då med oljetråget? /Hellas #49 Experience Driving Endurance Länk | |
|
Varför? :/ |
|
|
Jag har ett bra E36 chassie som jag vill använda och reglementet säger att motorer med 4/5 ventilsteknik max 2.3lit och 2 ventilsteknik max 2.6lit. cylindervolym. /Hellas #49 Experience Driving Endurance Länk |
|
| Jag känner en kille som gjort så på sin rallybil. Han har inget tråg, kör med torrsump. | |
| ok :) | |
| >B1, du har inga kontaktuppgifter till rallykillen? | |
|
Njae... Jag känner honom lite, men han e en såndär gammal räv-gubbe som kan allt. Bygger egna kammar och svetsar ihop 2 4-cyl toppar till en 6 cyl. Men han är även mycket knepig, e han på bra humör är det inga problem, men annars e det helt kört, och han svänger fort. Om du vill kan jag fråga lite åt dej. Maila vad du vill veta så ska jag se vad jag kan göra. harvare@bredband.net och fråga om det e ok att du ringer. Kör du rally? |
|
| Tycker det låter som SLC klass 2 här. ;) | |
|
Japp. SLC klass 2 blir det nästa år.. Det var lite grinit i klass 1 förra året... :) /Hellas #49 Experience Driving Endurance Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.