|
|
|
|---|---|
| Jag funderar på att byta till den breda fronten/huven på min M5:a, den som sitter på 530/540 med V8. Är det någon här som vet exakt vilka delar man måste byta och vad man brukar få betala för delarna? | |
| huv runt 4000 ny , grillen några hundra njurarna några 100 dom oxå men frågan e varför, det måste finnas nått bättre du kan lägga pengarna på min vän :O) | |
|
Nej byt inte ut fronten, köp trimkamaxlar eller något istället hehe. Frontbyte till bred grill från liten gör mest att bilen "känns krockad", det ska det inte vara stor front på en M5, förutom en 95:a. -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
-det -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
Har hittat beg delar för ca 2000:- plus lack. Har funderingar på att bygga om bilen lite till våren...vinge...kjolar... ;) |
|
|
Det gör du helt rätt i!!!! Fler stylade m5 sleepers Har stylat min för runt 25,000 |
|
|
Meeeen. Enbart V8-orna borde ha breda bjurar, så att man ser att det är ett monster som kommer (*host* inte 530. =)) Personligen tycker jag att de smala (och BMW-originella) njurarna sitter bättre... |
|
| Monster, min M5 äter V8:or till frukost, mums mums ;) | |
|
Och jag som vill ha M5 njurarna på min V8. Det skulle passa med svarta njurar på den. Den tidigare ägaren har målat de vanliga kromade njurarna svarta men stenskott har slagit bort färgen lite överallt så det ser inte så snyggt ut. Hur fasiken gör man för att få tag på sånt? |
|
|
Det går att köpa nya svarta.. annars är det bara att slipa ner & lacka om.. ** Live Fast - Die Young ** |
|
Conan99 |
Jo det man inte har vill man ha och tvärtom. Conan99 |
|
Föregående ägare hade lackat njurarna. Jag köpte nya kromade njurar (breda), de kostade tillsammans ca 640:- Kändes riktigt bra att få på de nya kromade, störde mig mycket på de lackade. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.