AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.555

Grymt bra pris på spoilerkit!?

BM
147
BMW_66
e46 330ci cab -01
Tjena!!

Är det någon som har handlat av denna person innan??

Är han seriös, Är det bra grejjer mm??

Han säger att han har haft mer än hundra nöjda kunder då måste nån här nästan ha handlat av honom?!!

Tack på förhand

mvh

BMW ÄR STABILT SOM FAN
vem pratar vi om?

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
BM
147
BMW_66
e46 330ci cab -01
Sorry gott folk glömde lägga in länken :) Här har ni den

Länk

BMW ÄR STABILT SOM FAN
Be
533
BeemerFInne
BMW E36 -92
6000:- är ju hur billigt som helst. Om grejerna passar är ju en annan sak. Har han nån hemsida eller nåt? Borde ju iallafall ha företag med nån sorts marknadsföring.
Visa användare
721
Constrictor
Volvo XC70 D5 AWD -15 & Saab 9-5 Aero -07

Suzuki Hayabusa
Dyrt som fan.... Med tanke på hur det ser ut!!

328án: Länk
BM
147
BMW_66
e46 330ci cab -01
Nä han har ingen hemsida!!

Han har ju massa olika paket så bilden spelar la inte så stor roll!!!!!!!

Men frågan är om man vågar köpa av honom eftersom han vill ha 50% av pengarna i förskott :S!!???

mvh

Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
ehh... Okej,,, han verkar ju inte särkilt seriös, vad är det för fel på postförskott då?

---
Den Svarte: Länk
/Chrille
BM
147
BMW_66
e46 330ci cab -01
Han beställer la det säkert från någon själv också o han vill nog inte beställa o låta det ligga sen bara!!!

mvh

Annars kan du få köpa några tillskurna pappkartonger för 6 kr av mig, för 7 kr får du dem målade också. Blir under alla omständigheter snyggare än det där skräpet... :)
Be
533
BeemerFInne
BMW E36 -92
Blir så trött på er originalfanatiker, visst, det där paketet kanske inte var så snyggt med det var ju inte det vi diskuterade här!

Om ni inte har nåt vettigt att säga kan ni lika gärna vara tysta!

BMW_66: Testa att ringa och snacka med honom, så kanske du märker om han är pålitlig eller inte.
BM
147
BMW_66
e46 330ci cab -01
Tack beenerfinne!!

Fan du har så jävla rätt de inte ens de paketet jag vill ha som sagt han har flera o jag ska m3 e46 orginal paket men kopia!!

jag ringde o snacka med han, han verkar vara seriös eftersom han skickar avtal till mig innan jag betalar med alla upgifter som även jag ska skriva på och skicka till honom.

Men problemet ett problem uppstod det är inga fästen eller hål på grejjerna allt får man fixa själv kittet är helt rent :s

Vad tror ni kommer det bli svårt att fixa det eller brukar det alltid va så, man får borra hål själv på kittet????

mvh

Han har fått böter
BM
147
BMW_66
e46 330ci cab -01
Tjena Dime!!

Vadå böter!!! För vad!!

Kan du vara snäll o förklara??!!

MVH

Visa användare
721
Constrictor
Volvo XC70 D5 AWD -15 & Saab 9-5 Aero -07

Suzuki Hayabusa
Han menar nog att det sitter ngn vit lapp under torkarbladet.... Förargelseväckande beteénde kanske ;-)

328án: Länk
Fe
381
FearThis
M3 turbo
in action..
snacka me kilen då å erbjud han pengar i förskott så de täcker frakten både till dej och tillbaks till han, om du mot förmodan skulle skita i att hämta ut paketet så blir ju inte han blåst på några pengar eller hur.. finns massa som beställer saker å inte hämtar ut så får säljaren betala all frakt... vill han fortfarande inte skicka så skit i att köpa det helt enkelt?

Bilen: Länk
Hejsan

Det var fel från min sida att lägga en sån komentar på en såpas alvarlig annons.Hade jag skrivit så här istället"Han har fått böter :)"så hade kanske de flesta fattat att jag skojade bara.Som sagt fel från min sida.Det var inte meningen att förtöra för nån.
Jag tycket att det är jätte billig om passformen är bra.Det pakete som finns på bilden är en Seidl. Länk
Här har du lite priser du kan jämföra med:Länk

En gång till killen har inte fått böter det var bara på skoj

Dime M
Länk
Visa användare
152
Leon83
320IM-89 turbo
bmw 535 e12 turbo =)
jävligt snyggt paket skall köpa det till min e30 också men det gäller o spara pengar fan kostar lite ändå! synd att man itne får tillbaka dom sen man va fan gör det!

KÖP det om det är kloka grajer då gör du ett klipp!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.