|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har tankar på att köpa en E36. Har hittat en som är helt ok, MEN, den har dom fula plastkjolarna, går det att få dom lackade så det ser bra ut? Och isåfall vad ligger priset på att få det fixat ungefär? Är inte så himla inne på vad som går att lacka och inte :) MVH Alex | |
|
jepp de går å lacka.. går väl på ca 2-3000:- beroende på: *om du demonterar själv och lämnar in. *Hur mycket jobb lackeraren behöver lägga på att slipa å spackla repor å dyl. * s k Kompispris utan kvitto. hör runt på olika lackeringsfirmor för bästa pris.. fråga om efterpolering ingår i priset.. Min pärla :-) Länk |
|
|
Jag kanske var lite otydlig men jag syftar på detta kjolpaket: Länk Och jag menar inte bara sidokjolarna utan hela kjolpaketet, vad det skulle kosta att få det lackat i samma färg som själva bilen. |
|
|
ja fattade va du menade! jag pröjsade 2500:- för lack av front och baklucka! å då var de slipning, grund,lack, klarlack och efterpolering!! om lackeran skulle plocka loss å montera själv ville han ha 1000:- mer.....!! Min pärla :-) Länk |
|
|
det där är väl inget paket? Det är ju en std E36 i mina ögon... Förövrigt tycker jag att stötfångaren före -96 är mycket snyggare.. Gillade pejlstången på vä fram... :) |
|
|
förra ägaren till min e36a lackade ner bakre och främre stötfångare samt dessa kjolar...4000 kr betalade han enligt kvittot! dock är det lite slarv på nedre halvan av stötfångaren fram..har inte riktigt täckt i alla hålen samt kollar man på undersidan så har det runnit lite :( men men, det syns inte om man inte kryper under... MVH Johan K |
|
|
LeeRoy: Jag skrev inlägget samtidigt som du, syftade inte på ditt inlägg :) Tack för ett givande svar förresten. E36: Nej, det är standard, men istället för att skriva ut: Front, bak och sidokjolar skrev jag paket.. :P |
|
|
Persk.. hade dålig dag igår :-/ ..... men tycker absolut du ska lacka kjolarna bilen blir ju tio ggr snyggare :-) Min pärla :-) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.