|
|
|
|---|---|
bmw320cab |
Har 2 st bilar att välja mellan vilken tycker ni verkar bäst.? ---------------------------------------------- BMW 530DA Touring Uttagen: 11/2001 (blir det en 02á då.?) 12000mil Grönmetallic med vit skinn. Navigation finns i den. Pris 159.000kr ---------------------------------------------- BMW 525DA Touring Uttagen: 04/2002 15100mil Chiarettorot med beige skinn Ingen navi i den Pris 159.000kr ---------------------------------------------- Vilken av dom skulle ni välja.? Har kört 530D och tycker den är riktigt bra, ni som har 525D vad är eran åsikt.? Samt priserna.? |
| Ser bara fördelar med 530n,bägge klassas som 02or .Jag tycker att priserna verkar mycket bra. | |
|
530D skulle jag välja, tveklöst! //Marin |
|
|
530d utan tvekan, dessutom med navi... Mvh |
|
bmw320cab |
Är det vanligt att bilarna är så snålt utr.? Dom har inte ens stolvärme.. |
|
Han har nog inte skrivit ut all utrustning som det verkar.... 530d är mer prisvärd, mindre mil till och med... |
|
|
530d utan tvekan. Har kört en 530dAT 03:a, tom jag som är tveksam till diesel gillade den. /Simon |
|
|
530d finns inget att fundera över, troligtvis är 530:in modellår 2002 men kommer klassas som -01:a iallafall det är dens enda nackdel men det går väll leva med, Värmesitsar ingår numera när man väljer skinn i Europa så det har båda bilarna, infon på bilarna är bristfällig vitt skinn misstänker jag innebär ljusgrått skinn annars är 530:in Individual, iövrigt hur är utrustningsnivån finns Xenon, ACC, multiratt etc.etc? Priserna är bra speciellt om det är märkeshandlare i Sverige och bilarna har normal Svenskutrustning. Mvh Stephan |
|
|
Stephan735i, SCHiin ingår inte i alla europasålda bilar. En kompis till min bror har en 530dAT 03:a med SCHiin såld i Italien som saknar stolsvärme. /Simon |
|
|
hej! Har en 530D -01 hade en 525 a´ förut köp 530Dn´ Den är grym testa mot alla vanliga bilar 80kmh och uppåt på 4 an eller helst 5an eller dra ett tungt släp om det känns. men kolla bränslesystemet först (har en kompis som fick vatten i soppan som slipade i pumpen verkar vanligt på dieslar som gått över 12000 mil det är så hårt tryck så vattnet skär i materialet han fick repa för 20000 och då hade han tydligen tur) En gång BMW alltid BMW |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.