|
|
|
|---|---|
|
Söker en liten liten diskret vinge till baklucken på min M3 cab e36 den måste va extremt liten bara som en liten läpp liksom! Vart hittar man denna? har inte hittat nån på Realcar å Mh =( Kan nån hjälpa mig?? www.extreme-carz.tk | |
|
Tjena! Har tyvärr inte svaret på din fråga, men tänkte fråga dig en sak. Kan man ha 19 tum utan att behöva skärmbredda? Är din sänkt? Isf, hur mycket och med vad för grejer? Mvh Tommy |
|
|
Nej det kan man nog inte på E36an alal fall inte om den är sänkt! min bil har ur valsade skärmar annars blir det för trångt! Länk till Min Bil! : Länk |
|
|
ok! får kolla upp med nån som kan valsa då..! vet du var man kan beställa sänkningssats till m3:orna? skulle vilja byta ut både fjädrar och dämpare. länken fungerade tyvärr inte? |
|
|
Här finns det en diskret läpp, hoppas den duger Länk MvH: Markku Min bil: Länk |
|
| det är ju den från m3:an..mycket snygg...länken till idn bil funkade inte :( | |
| Har också tänkt å köpa en sån själv.......funka inte länken, gå in på garaget.org å sök på sackan så får ni väl titta på pärlan :) | |
|
Tack den vingen verka Helt okey=) Gå in på www.extreme-carz.tk & gå in på bilar det är min svarta m3 cab som är med där! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.