|
|
|
|---|---|
|
Tjena god fortsättning osv Har funderingar på att köpa nya baklampor.....har snöat in på baklampor med ledteknik(svarta)..Vad tycker ni om den sorten???? Jag tror att dom blir kanon...skulle vart kul med några bilder, har ej hittat några.. Mvh micke... | |
|
Är d ingen som har någon uppfattning om baklysena... Brukar ju finnas lite ris o ros......jaja... Micke |
|
|
Jasså finns det ens till E36?.. trodde bara att det fanns till nyare bilar.. men ok.. skulle va kul å se BMDoubleVMthree |
|
svavelvinter |
Klart det finns till e36. Det är snyggt när lysena är tända men jävligt fult med släckta lysen. |
|
Så här ser det ut när dom är släckta Länk , tycker inte det är särskilt fult. Detta är iofs. en e46:a, men det finns liknande till e36 också. BMW CS #5206 |
|
|
Testa denna istället Länk BMW CS #5206 |
|
|
Christer: Denna e annars ganska bra : Länk De finns dock inte några snygga ledbakljus till e36 vad jag vet. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Den var definitivt bättre, men inte var den ful den heller. E36 bakljus har jag bara sett på bild. BMW CS #5206 |
|
|
Wendtan: såg riktigt bra ut...skulle passa kanon till min hellrotsfärg!! Men hade vilja sett några i mörker o helst på en 36:a.... ///Micke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.