|
|
|
|---|---|
|
Var kan man köpa dem nära stockholm? /Mikael Min bil: Länk | |
|
autoexperten har dessa. Philips silvervision heter dom. Skulle inte du skaffa LED-bakljusförresten? :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Jo det ska jag, men jag köpte klarglas blinkers till framljusen och det är inte så snyggt med oranga lampor... Jag mekar för fullt i garaget just nu, kommer bilder snart på vad vintern gjort på bilen ;-) /M Min bil: Länk |
|
|
Hehe, perfekt. Om du väntar några dagar så kommer jag med ett mektips på hur man eftermonterar LEDBakljus utan att behöva byta LKM. Dvs på bilar innan 2001-09 då. Det förutsätter att du kan löda, och vet hur en multimeter fungerar :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Det låter bra! Jag får väl hålla mig till tåls... Jag har precis lackat mina ok och en detalj runt dimljusen, det blev kanon! /M Min bil: Länk |
|
|
Spreja ett tunt lager silverfärg över vanliga orange blinkerslampor, funkar faktiskt bättre än förväntat :) //Simon |
|
| Finns på Realcar, en dyr och en billig variant. Jag har den billiga varianten runt om på bilen och det ser bra ut och det blinkar orange, hållbarheten kan jag inte uttala mig om eftersom de har suttit i ca tre veckor enbart. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.