AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
401

Min 318iS vad är den värd??

ha
379
haidar
M5 3.8 -92
740i -96 Ac Schnitzer
Hej jag har köpt en 318iS 88 för en vecka sen och undrar hur mycket den är värd om man skulle sälja den??

Den har farthållare, skattad, bes, den har kört 14800: mil och den är alldit servad på bmw verkstad och alla kvitto finns.
Tja en 15-22000:- beroende på skick, svårt att säga utan att ha skådat just ditt exemplar...

Peter B
netsix
thunderswede---> Hur mycket får 540:in kosta. Håller ev på med ett inbyte.

/netsix
ha
379
haidar
M5 3.8 -92
740i -96 Ac Schnitzer
Hej thunderswede bilen är i mycket bra skick och ingen rost alls så kommer den att kosta kannske lite mer eller??
Netsix-- Tja maximalt 85000:- bör den väl få kosta, men observera att jag inte betalar några sådana summor för en utan servicehistorik...har kollat på en del med "borttappade" serviceböcker...om så är fallet ska miltalet ungefärligen gå att spåra via sökning på chassienummer via BMW.

Hör gärna av dig om bilen du har på gång...
Haidar--- Har du ruskig tur och hittar rätt köpare kanske du kan få någon tusing till, men jag betvivlar det...trots allt så är ju E30 modellerna ingen bristvara i Sverige, dvs det är köparens marknad. Själv sålde jag en kanonfin 318i-89 med 16500mil på mätaren och rejäl ljudanläggning för 20000:- i somras, och ändå fick jag kämpa för att bli av med den...
ha
379
haidar
M5 3.8 -92
740i -96 Ac Schnitzer
Okej tack..
ha
379
haidar
M5 3.8 -92
740i -96 Ac Schnitzer
Jag undrar om man kan byta den mot en E34 går de kannske lite i mellan också???
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.