AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
6.689

Ångest ang. Utblåsen! Tips?

Sida 3 av 4
låter skumt..
min låg i en plastförpackning med 2st rör i..
Har kvittot o artikelnummer o allt kvar säkert, kanske du kan använda dig av o fråga dom om de är ngn skillnad..

Men avgassystemen ser väl lika ut har ja för mig..

255:-/paret tog dom på Novation..
Visa användare
432
ATCO
320d M-sport Touring -17
Jag har fått pris 255 /st hos BMW... så det är nog rätt... Mert har fått fel pris.. tur för honom! ;)

----
Min Pärla: Länk
hmm sjukt..mina låg i en plastpåse med båda rören, en mindre och en större(längd dvs)..
Han sa att de va rätt pris, när polaren skulle ha till sin 325 så gick de på 314:- för 2st..

men för säkerhets skull så ligger kvittot på:
Länk

så kika där och ring BMW med artikelnummret o kolla om de verkligen e samma till coupe o sedan? men de ska de väl va? =)
Jaha vart krångligt d här :D Nu har jag iaf beställt från våran lokala handlare här i STORA falun :D 233:- för ett par men han var inte rikigt säker på att det var par, det visar väl sig. Atco har du fått på grejerna ? Mert, Atco har ni nå annat kul ni ska göra på bilarna innan sommaren då ?

/ KEN
Länk
Visa användare
432
ATCO
320d M-sport Touring -17
Ken... nej jag har inte satt på mina grejjer än... men det är på G... Ska bl.a. ha på en GT-vinge, Takvinge o lite annat smått o gott... du då?

Vad det gäller Påstickarna så verker det helskumt med priserna... 233 för ett Ken? Hör av dig när du fått dom... eventuellt så får du köpa ett par åt mig också o skicka ner ;)

----
Ja, mkt fram och tillbaks vi får väl se vad jag får de för :D. Ha härligt kul med vingarna :D Ja sj så har jag nyss beställt en sänknings sats 60/40 H&R som ska på sen ev blir det o köpa ett par 17 tummare i dag faktiskt vi får se hur det går med prutningen :) Du har du nån messenger el nått kan vi snacka lite. Hare

/ KEN
Länk
bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
Har för att jag betalade typ 200:- /st för dom. Låg lösa 1 och 1.
Jag ska troligtvis sälja min bil i april som de ser ut nu. Ska iväg i sommar och kommer ej ha anbvändning av bilen under hela sommaren, samt att jag hade tänkt byta upp mig till cabrio va de tänkt.

Men men, få se vad som händer. =)
Visa användare
432
ATCO
320d M-sport Touring -17
hehe... planer planer... ja Ken du kan adda mig på MSN... richkralik@hotmail.com

----
Hmm synd om du ska behöva sälja den mert :( blir det cab så är det ju trevligt iof :) har du nån msn ? Hare

/ KEN
Länk
kromade kebabpipor ser bara katastrof ut. Vadå wannabe ferarri?
Låt de diskreta orginal vara..
Ken: jovisst, Merthedman@hot...

Slöarton: smaken e ju som baken..
Slöarton: Visst orginal är fint, men trivs man inte med det så bör man göra ngt åt d.

/ KEN
Länk
Atco: 233:- för ett par blev d :D Men du är du aldrig inne på msn ?

hare !

/ KEN
Länk
Visa användare
432
ATCO
320d M-sport Touring -17
Ken.. överbra pris... beställde min idag han saq 255 för ett par... hoppas nu det stämmer också... jag är inställt på 255st i alla fall... får se... jo jag är inne ibland.. inte så oft adet har du rätt i... men jag har inte fått nån requet från dig eller? har jag,, iofs ett par som lagt tillmig... vilken e-mail har du?

----
ATCO:kentg777@hotmail.com

/ KEN
Länk
DanneE
Varför inte ett ac schnitzer ovalt slutrör?

/Daniel
320dT M ´05
Mer info: Länk
Är det någon som vet om ovan nämnda slutrör från BMW finns med i någon tillbehörskatalog online. Har inte sett att BMW har tillbehör online...
Dom här påstickarna som Wendtan så fint döpte dom till borde det väl gå att sätta en liten svetsloppa på så minskar risken betydligt att folk norpar dom.

Eisenmann är för folk som bara nöjer sig med det bästa (inom rimliga pengar) Påstickare är för oss andra fattiglusar som vill men inte kan ; ) Kör själv med den senare varienten på E34:an men hade inte bangat för ett komplett lagom välljudande sportsystem. Känns bara så onödigt att plocka bort ett fullt fungerande system.

Johan S #4079 & B.M.W #4079A
Chassinummer:DK41 411 www.bimmer.se Länk
to
44
tobbe_sund
Bmw 325i touring 02:a
wendtan!! Var köper man m3 speglarna som du har på din 330?
Är dom elstyrda lr manuella?
Tack på förhand! O du har en riktigt snygg bil oxå!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.