|
|
|
|---|---|
|
Ville bara tippsa alla cab ägare om denna coola pryl. Det är ett måste så fort man bara kan beställa den. Länk iTop är ett måste! /Mikael Min bil: Länk | |
|
Sjukt bra! Detta är jag gärna med och betatestar. När skulle de vara klara att beställas? Har nån någon bra idé om vad frakt kan kosta? MVH |
|
|
Dom är klara med kittet, problemet är jut nu att dom höjde priset med 250% när det var så många som var intresserade. Det som också gjorde alla irriterade var att man helt plötsligt var tvungen att koppla in sig på 5 kablar i kabelstammen, med andra ord så var det inte plug & play mer. Vill man ha plug & play så kostar det ytterligare $100... Alla har protesterat så vi får se om dom går tillbaka till det pris som dom sa från början. Priset från bärjan var $149. Som sagt jag väntar bara på att dom fixar priset och att det blir helt plug & play. Men risken finns att man köper det ändå när våren närmar sig :-) /Mikael Min bil: Länk |
|
|
Nu går det att beställa! Priset är $199 om man köper den via ett gruppköp. Länk /Mikael Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.