|
|
|
|---|---|
|
Lätt strartad, fast slår man av täningen å skall starta den igen så är den död, strart motorn går runt, som den blivit sur?! Låter man den stå i ett par timmar så startar den igen. Någon som vet vad det kan vara?? Kanske varit ute för det själv å vet vad som bör bytas eller kollas upp utan att man blir gråhårig!? Mvh Putte | |
| HAR samma problem emellanåt på min 525:a från -88, vill åxå veta vad det är för fel. undrar även om det är vanligt att tanken/bensinrören börjar läcka? | |
| Vet inget om sjukdomar på bmw,.. :-) | |
|
det låter som om det är tändrören som sitter på tändstiften som är dåliga. har samma problem med min 525i-93. men jag tvingar igång den och så bott varavar jag den en liten stund så är problemet borta. tändrören kostar 92kr+moms på bmw. jag köpte sex nya för mina är helt slut. |
|
|
Nu startar den som en gud igen,... byte tändstift å köpte tändkabelsatsen på bmw,.. så nu är det inga problem längre! 2500:- Men var det värt än att sitta å vänta på att bilen skall starta eller inte,.. Gott Nytt År på er alla Bimmer Lover,... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.