|
|
|
|---|---|
RPMkeeper |
Jag har varit härinne till å från och måste säga att ni admin/admins gör ett GRYMT bra jobb, tex hela upplägget av webbsidan är fenomenal. Så nu måste jag köpa en BMW för med all go kunskap som finns här så går det knappt att göra fel :) God Jul & Gott Nytt År /Patrik |
|
Länk Välkommen, akta så att du inte fastnar i forumträsket:-) /Udo Dirkelsniff Länk |
|
RPMkeeper |
Tack! Hehe, ja risken finns, i forumträsket finns allt man behöver och kommer att vilja veta :-) |
| Ja, en sån sak som att slippa alla smileys är väldigt skönt! Kunskap finns det massor av och upplägget är i det närmaste optimalt! | |
|
Tycker att upplägget i autopowers forum är det bästa jag sett. Som Jaken skriver så slipper man alla smileys o annat onödigt. Sen tycker jag att stämmningen här på forumet är fantastiskt. Inga personangrepp som jag stött på än iaf. och mest bara serriösa svar. Visst kan det komma ett fyndigt svar ibland, men ingen trackar ner på den som inte kan. |
|
|
jag instämmer ett mycket bra forum men jag har tyvär fastnat i forum träsket måste kolla på forumet varje dag men det är bara en fördel man lär sej något nytt varje dag bmw forewer |
|
|
Jag kan bara instämma med föregående talare :) °º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸ Gott Nytt År 2005 °º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸ ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ BMW V8 - The Best A Girl Can Get!!! |
|
paese |
me2 :D |
| visst är autopower bra..håller med att man måste in o kolla på forumet varje dag :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.