AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.004

Xbox i bilen

Fu
240
Funatic
325iA Cab -93
Tjena!

Jag funderar på att stoppa i en xbox i bilen. Jag har 16:9 (mkIII) tv/navi i en 530iAT -01;a. Vad behöver jag för att kunna göra detta och använda den under färd?
Pe
341
Peter_1982
328i Coupé -95
318i -89 (M42 140hk)
Hur har du tänkt att montera boxen? Jag är inne på samma linje i min E36, men är rädd att hårddisken ska få en snabb smärtsam död på grund av alla vibrationer som blir.
m-
331
m-b
Bmw X4

Porsche 911 Targa 3.0SC
det finns hårddisk hållare med gummiupphängningar gjorda för att klara stötiga miljöer. funkar till dator. vet ej xbox
Fu
240
Funatic
325iA Cab -93
Vart hittar jag boxen till tv;n där jag kopplar in grejerna?
Vad behöver jag? (strömadapter fattar jag...)

tack på förhand!
Be
533
BeemerFInne
BMW E36 -92
Du måste iallafall ha Aux-ingång, så att du får ljud, med sån kanske du har?
Fu
240
Funatic
325iA Cab -93
Inte en aning, hehe, jag har bara haft bilen sedan julafton och vet inte vart jag ska titta (var tv-modulen sitter)

Går det verkligen inte att få bort åkspärren på TV utan att köpa kablar för 2,500 spänn?? (-01:a)

Xt
2.169
Xtracrispy
Bmw 745 Li 03
Ska det inte gå att programmera bort? byta programvara?

//Simon
Fu
240
Funatic
325iA Cab -93
Enligt detta forum måste man köpa till en kabel till bilar from -01 och framtå, men det MÅSTE finnas ett annat sätt eftersom det finns bmw-bilar utomlands som inte har spärren, jag tror det ligger i programvaran, och det måste gå att fixa på något sätt...
Xt
2.169
Xtracrispy
Bmw 745 Li 03
Har du testat söka? Jag har läst nåt om det tidigare

//Simon
Fu
240
Funatic
325iA Cab -93
mm, allt jag hittat pekar mot kabelköp.... :-(

jag har x-box i min kärra.. funerar grymt bra..

har även en strömovandlare övers om någon vill köpa..
Fu
240
Funatic
325iA Cab -93
P-3:
Klart intresserad, men HUR gjorde du? maila mig gärna ett pris på omvandlaren(och fabrikat)

tack på förhand!
Funatic: Jag vet inte vad det är för märke på omvandlaren, men vill ha 500 kr för den. nypris ca 1200..

jag har INTE orginal skärm/navigator i bilen så vet inte hur man gör tillväga på dessa.

Jag kör en eftermarknads navigator (pioneer x-1) i min kärra och där har jag bara aux in för flera enheter.
Fu
240
Funatic
325iA Cab -93
p-3: Hur många watt ger den ut till x-boxen?
maia till mig på p-3@telia.com så ska jag kolla upp
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.