|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Jag funderar på att stoppa i en xbox i bilen. Jag har 16:9 (mkIII) tv/navi i en 530iAT -01;a. Vad behöver jag för att kunna göra detta och använda den under färd? | |
| Hur har du tänkt att montera boxen? Jag är inne på samma linje i min E36, men är rädd att hårddisken ska få en snabb smärtsam död på grund av alla vibrationer som blir. | |
| det finns hårddisk hållare med gummiupphängningar gjorda för att klara stötiga miljöer. funkar till dator. vet ej xbox | |
|
Vart hittar jag boxen till tv;n där jag kopplar in grejerna? Vad behöver jag? (strömadapter fattar jag...) tack på förhand! |
|
| Du måste iallafall ha Aux-ingång, så att du får ljud, med sån kanske du har? | |
|
Inte en aning, hehe, jag har bara haft bilen sedan julafton och vet inte vart jag ska titta (var tv-modulen sitter) Går det verkligen inte att få bort åkspärren på TV utan att köpa kablar för 2,500 spänn?? (-01:a) |
|
|
Ska det inte gå att programmera bort? byta programvara? //Simon |
|
| Enligt detta forum måste man köpa till en kabel till bilar from -01 och framtå, men det MÅSTE finnas ett annat sätt eftersom det finns bmw-bilar utomlands som inte har spärren, jag tror det ligger i programvaran, och det måste gå att fixa på något sätt... | |
|
Har du testat söka? Jag har läst nåt om det tidigare //Simon |
|
|
mm, allt jag hittat pekar mot kabelköp.... :-( |
|
|
jag har x-box i min kärra.. funerar grymt bra.. har även en strömovandlare övers om någon vill köpa.. |
|
|
P-3: Klart intresserad, men HUR gjorde du? maila mig gärna ett pris på omvandlaren(och fabrikat) tack på förhand! |
|
|
Funatic: Jag vet inte vad det är för märke på omvandlaren, men vill ha 500 kr för den. nypris ca 1200.. jag har INTE orginal skärm/navigator i bilen så vet inte hur man gör tillväga på dessa. Jag kör en eftermarknads navigator (pioneer x-1) i min kärra och där har jag bara aux in för flera enheter. |
|
| p-3: Hur många watt ger den ut till x-boxen? | |
| maia till mig på p-3@telia.com så ska jag kolla upp | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.