|
|
|
|---|---|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Kolla in: Länk He-He Mvh, Thomas E "I used to jog but the iscubes kept falling out of my glas." |
| Ha ha ha, hoppas han hittar sitt skruvade lik... | |
| hehhe..galen kille | |
| hehe så coolt helt galet | |
|
Eller...hur ärlig är han själv? Han kanske är en hejare på att skruva själv, efter att ha köpt ett "lik"... /Lazze Länk |
|
| själv rådde jag han o söka sej norr om dalälven om man ska handla av ärligt folk!sen äre så att man få va man betalar för. | |
|
Vilken kille! //Schnitzer |
|
|
Jag mailade honom, sitter i samma båt själv. KLOCKRENT. |
|
|
För att lyckas måste man gå mot strömmen. Bakke, har du funderat över alla de som betalt alldeles för mycket för vad de fått. Visst funkar utbud/efterfråganteorin i ett makroperpektiv, i ett mikroperspektiv fungerar den dock dåligt som förklaringsmodell, speciellt på begbilar som är mycket subjektivt i vilket skick de är/förväntas vara och vilket pris de ska betinga. /Simon |
|
|
Bakke: Du menar norr om dalälven och betala 170k för en naken 520i -96 med 13000 mil? Spridningen "norr" av importbilar är relativt hög numer pga priserna på "norrlandsbilar". |
|
| Hehe, undrar om han får några svar.... | |
bustorp |
Jag tror att han finns här på forumet.......in cognito. BMW är inget man bara äger - man har det i blodet på något vis! |
|
de flesta import bilar äre nått fusk med...iaf de som tas in för försäljnings syfte! de ä bara om handlar av dem som handlar med bilar då betalar man för mer än man får! Har flera polare som ha blivit blåsta av olika bilhandlare på allt upp till 70000kr Man måste va realistisk då man handlar! Köper man en s60 -02 för 195 000 kr,,,när de finns på privat annons för 135000kr????? |
|
|
haha läste den där också häromdagen... Han vill ha en skruvad bil som är servad enligt intervall, hmm hur ska han veta att den är servad som den ska??? MVH///Christopher |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.