AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
772

Bakskärmar E34.

em
339
emhå
525i -88
Funderar på att bygga om mina bakre skärmkanter i samband med omlack för att få samma rundning som fram. Någon som gett sig på detta eller som photoshoppat och sett resultatet?
Mvh, Magnus.
em
339
emhå
525i -88
Nån vänlig själ måste ju kunna =)
Visa användare
ProPro-medlem
10.954
ErikW
E28 520i - 85
E32 750iLA - 89
E92 325iA Coupé - 08
F11 530i Touring - 12
Menar du öka storleken på uttaget? Jag tror det blir fult...
em
339
emhå
525i -88
Jag menar att sätta exakt samma skärmkant bak som fram fast vända på steken så att det passar ihop med kofångare resp. dörrar... Gillar inte alls att bakskärmen är annorlunda rundad jämfört med fram... lite a´la omega...
Gemini__
Njäe, att jämföra med en Omega är väl att ta i =) Tror inte slutresultatet kommer bli något vidare faktiskt.

Mvh:
Thomas
em
339
emhå
525i -88
Den som lever får se... verkar iaf inte finnas nån som är sugen på att photoshoppa. Tror att det skulle bli snyggare om inte ögat lurades att tro att bilen är lägre bak pga att bakskärmen inte har samma rundning som framskärmen...
Visa användare
ProPro-medlem
10.954
ErikW
E28 520i - 85
E32 750iLA - 89
E92 325iA Coupé - 08
F11 530i Touring - 12
Titta på andra bilar, så ser du att det är den vanligaste utformningen.
em
339
emhå
525i -88
Eric w: Så kan du väl inte säga... är väl absolut inte den vanligaste utformningen. Sen tror jag tråden gällde utseendet och inte vad som var vanligast! Ska alla köra volvo för att det är "vanligast"? Har redan hittat bild på en ombyggd bil och kan säga att det är ordentligt mycket snyggare än orginal... men det är ju lite ovanligt...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.