|
|
|
|---|---|
|
Min hf dörr har gått i baklås i LÅST läge, troligen c låsmotorn eller kabelstrul. Men hur faaan får man upp dörren??? (har inte lust att ta fram vinkelkapen) | |
| Lite osäker på din modell men testa om det inte funkar om du håller upp handtaget samtidigt som du låser upp dörren som hängt sig... Mvh, Magnus | |
| Nää.. inte de häller, har provat. ska ringa runt till div BMW värkstäder idag å se om det är någon som vet | |
| Du får jättegärna höra av dig hur du lyckas. Jag har samma problem! Den enda dörren jag kommer in i är förardörren! Hade tydligen centrallås på bilen, som låste sig.. Första och enda gången på 2 år det funkat och då skapade det bara problem!!! haha. | |
| Har lämnat in den idag på BMW i Solna, troligen är det kabelstrul eller så e det c lås motorn, ska fråga hur de gjorde det. Ivärsta fall har dom väll slita bort innerdörrsidan med våld. | |
|
Va å hämtade bilen i går, de va c lås motorn som laggt av. Mecken som hadde öppnat dörren hadde tydligen hållt på i ca 3timar för att öppna den, han fick ta bort bak dörren och sedan gå in via den lilla svarta plastkåpan på kortsidan åvanför dörrlåset och mickla sig in den vägen. Vet ej hur han gjorde för att öppna den helt, men de e ju vicktigast att kunna öppna dörren. Gått nytt år på er!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.