|
|
|
|---|---|
|
Halloj! är i behov av att byta dämpare på min m3 cabriolet, -94. tänkte köpa ett vettigt kit, dämpare och fjädrar på en gång, som gärna sänker bilen oxå. var ska jag vända mig? behöver inte ha nå ställbara värstingar eller dyl. bara det är ett kit och bilen kommer lite närmare marken! en till sak, jag har monterat angeleyes på bilen, hela lysena alltsp, inte bara ringarna. dum fråga kanske, men hur ställer man in rätt höjd på dom? och har nån mer än jag råkat ut för att det glappar? det är bara "ringarna" i det högra lyset som glappar, inte hel-eller halvljus. tacksam för hjälp! | |
|
Ang angel-eyes strålkastare så finns det två in-6 hål att skruva på... en ganska så mitt på strålkastaren och en vid typ framblinkersen... den i mitten ställer höd på både halv o hel ljus... och den på sidan ställer vinkeln åt sidan (så att det lyser rakt fram altså)... glappet hade jag också först men jag bara spände åt stick-kontakten hårt med handkraft och det har inte glappat sedan dess... men det är kanske konstigt att bara ringarna glappar o inte hela paketet... ---- Min Pärla: Länk |
|
|
Välkommen till forumet förresten! ---- Min Pärla: Länk |
|
| Ok! tack, ska ner till garaget imorrn och försöka mig på det där! nu pekar ju lysena lite hur som helst..! funderar på om det kanske är nån kabel i självka kontakten som glappar, eftersom det bara är ringarna som glappar.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.