|
|
|
|---|---|
Lars Jakobsson |
Av ren nyfikenhet, det skulle vara kul att veta vad som händer :P Troligtvis för hög komp.- topplockspackningen? Men, finns det någon chans överhuvudtaget att det skulle kunna funka med en väldigt snäll blandning? //Lars Min älskling: Länk |
|
jänkarna kör med gasol, med helt otroliga resultat! hade själv en Golf GTI-TDI 03:a som ja höll på med, tyvärr han jag inte med gasolen (efter mappning+ insug + avgas, brann kopplingen) fördelen med gasol e många: en liten tub räker till fulltank, gasolen går att programera att den ger endast vid/efter visst laddtryck. ofta finns de möjligheter att fylla på/byta flaska vid bensin stationer och så finns de nya gasolflaskor som e lätta och "genomskinliga" för att se nivån. om de blir någon diesel för min del, blir de o testa gasol! finns filmer på nätet där jankarna kör med diesel pickis på stripen o går helt sjukt : ) |
|
|
Limo-micke har du nån länk där man kan titta på en sån film vore kul o se vågar man inget så vinner man inget!!!!!! |
|
|
Nä tyvärr, de e nåt år sedan ja va inne i diesel djungeln... kommer dock ihåg att de va från staterna. |
|
Lars Jakobsson |
Det här måste ju kollas upp :P Låter väldigt intressant :P Om inte annat så får man väl prova :) Min älskling: Länk |
|
Orkar inte leta men här är en dieselsajt: Länk Mvh |
|
|
Lite ang. ovanstående: Länk |
|
Lars Jakobsson |
Kanske inte ska prova endå, men går det att lösa säkerheten så :P Min älskling: Länk |
|
Lyft den här tråden nu så folk som vet mer om detta kan dela med sej av info! FAn va coolt om det går att fåtill, Gasol kostar ju ingenting jämfört med lustgas ju. Mvh Micke |
|
Lars Jakobsson |
Det vore grymt ja...och säkerheten borde inte vara så svår att komma över, lustgas är väl igentligen inte speciellt säkert det heller? :P Kom igen nu...nån i det här landet måste ju ha provat?? //Lars Min älskling: Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.