|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Satt och kollade lite på bytbil.com, hittade en del inressanta bilar till vad jag tyckte hyffsat pris. Verkar bara vara svensksålda bilar också. Är det någon som handlat där eller har hört något om firman? | |
|
jaken, för ca 1 år sedan stod jag i begrepp att köpa en BMW 525iA -02 som MN hade inne. De hade vissa svårighetet att svara på specifika BMW frågor om bilen. Serviceboken fanns inte och jag väntade över 2 veckor på att de skulle få den från tidigare ägaren, men hörde sedan inget. CD växlaren var bortplockad men de sa att de skulle fixa en ny, men jag ville se den först. De talade om att deras bilar till största delen är fd. tjänstebilar, leasingbilar som gått ut eller återtagits av ngn anledning. Jag var förvånad att de släppte en kund, som nästan stod med pengarna i hand, så lättvindlig. Men skall man köpa en beg. bil så finns det hur många som helst om man tar lite tid på sig. /Ola Skön, skönare, BMW |
|
|
Sailor, ok, det där med att serviceboken kommer med posten till veckan låter inget vidare i mina öron. Ja, det verkar vara leasingbilar, mest basmodeller typ s60, v70 140hk. |
|
|
Det är en av de bättre bilfirmorna i Uppsala, inget problem med företaget som sådant. Sedan måste man fortfarande vara kritisk mot varje objekt man tittar på, oavsett bilhandlare. Men skulle det vara några problem med bilen efter köp tror jag inte att de skulle vara några problem att få hjälp... /Marcus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.