|
|
|
|---|---|
|
Jag måste komma åt att koppla in en ny(are) backspegel på förardörren och måste då ta loss dörrpanelen (antar jag). Hur sitter den fast? "De tår du trampar på idag kan ha direkt förbindelse med den rôv du är tvungen att slicka imorgon." | |
|
Den sitter med vanliga klipps och skruv. Sitter dock en svår åtkomlig skruv under elspegel knappen om jag kommer ihåg rätt. |
|
|
Sitter en skruv bakom knappen till speglarna, inte så svår att få ur, sen sitter det vanliga clips runt hela dörrsidan och ett jätteclips bakom övre fästet till dörrhandtaget. Lossa skruven och alla småclips och dra sedan hela dörrsidan uppåt för att lossa det stora clipset och frigöra listen vid fönstret... Lycka till. Mvh, Magnus. |
|
|
På min satt det även en skruv innanför öppningshandtaget. Bor du nära Biltema har dom ett verktyg som underlättar att demontera clipsen för en tjuga, ser ut som en kofot. W |
|
|
Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Tack Micke, den var precis vad jag behövde. Jag losade aldrig de två skruvarna då den innanför spegeljusteringsknappen inte var av vanlig spår eller stjärntyp samt att jag inte fick loss plastpluppen vid dörröppningshandtaget. Men med milt bändande kom jag ändå åt att koppla ihop kablarna. Nu funkar det perfekt igen. "De tår du trampar på idag kan ha direkt förbindelse med den rôv du är tvungen att slicka imorgon." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.