AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.435

E46 330d -00 och nyare xenonljusen som standad?

st
52
stefan_t
Bmw 328 Touring -96
Hade en fundering på att inhandla en 330D -00 med krav på xenonljus, min fråga är var det ett tillval eller var det standar på dem?
Det är inte standard på någon E46. Det ingår i komfortpaketet på svensksålda bilar.

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
No
5.161
Nockenwelle
Tesla Model 3 Long Range 2020
Xenonljusen har inte alltid ingått i komfortpaketet på svensksålda E46, möjligen på svensksålda 330d.
Xenonljus är separat tillval till alla 330d utom 330Cd där det ingår i komfortpaketet eller ljus/teknikpaketet på den Tyska marknaden går att få som separat tillval även till dom om det bara xenonljus man är ute efter.

Mvh Stephan
Ursäkta att jag var otydlig. På Coupe har xenonljus i komfortpaketet funnits från försäljningsstart.

På sedan har de blivit standard i komfortpaketet först 2003 om jag inte missminner mig. Absolut inte innan facelift iaf.

Stephan: Det går att endast välja till xenonljus här i sverige med.
Länk
kostar 5200 kr.

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
mr
113
mrjim
A4 Avant Tdi Q 2013
Xenonljus ingår inte i komfortpaketet till E46 Sedan/Touring.
xenonljus ingår i lifestylpaketet och i M sportparketet samt exclusivepaketet.
st
52
stefan_t
Bmw 328 Touring -96
Det jag är på jakt efter en e46 330D -00 -01 touring högst troligen i tyskland enklast är ju att fråga om det finns xeonljus eller inter eller hur?
Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Många svar här. Till en sedan 00-01 är xenon extra, ingår ej i något paket. Gäller bensinmodellerna och förmodligen även diesel.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.