|
|
|
|---|---|
| Hade en fundering på att inhandla en 330D -00 med krav på xenonljus, min fråga är var det ett tillval eller var det standar på dem? | |
|
Det är inte standard på någon E46. Det ingår i komfortpaketet på svensksålda bilar. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Xenonljusen har inte alltid ingått i komfortpaketet på svensksålda E46, möjligen på svensksålda 330d. | |
|
Xenonljus är separat tillval till alla 330d utom 330Cd där det ingår i komfortpaketet eller ljus/teknikpaketet på den Tyska marknaden går att få som separat tillval även till dom om det bara xenonljus man är ute efter. Mvh Stephan |
|
|
Ursäkta att jag var otydlig. På Coupe har xenonljus i komfortpaketet funnits från försäljningsstart. På sedan har de blivit standard i komfortpaketet först 2003 om jag inte missminner mig. Absolut inte innan facelift iaf. Stephan: Det går att endast välja till xenonljus här i sverige med. Länk kostar 5200 kr. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Xenonljus ingår inte i komfortpaketet till E46 Sedan/Touring. | |
| xenonljus ingår i lifestylpaketet och i M sportparketet samt exclusivepaketet. | |
| Det jag är på jakt efter en e46 330D -00 -01 touring högst troligen i tyskland enklast är ju att fråga om det finns xeonljus eller inter eller hur? | |
| Många svar här. Till en sedan 00-01 är xenon extra, ingår ej i något paket. Gäller bensinmodellerna och förmodligen även diesel. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.