|
|
|
|---|---|
|
Går ut med en varning till dom som tänkt köpa ett trimchip till sin bmw. Finns en person som är mkt oseriös på sidan. Säljer olika chip med namnet Fredrik i skåne. Köpte ett chip i våras som ej fungerade till min 525a. Kan ej nå personen i fråga. Svarar ej på mail eller tel. Vet att denna person har funnits på tapeten innan på forumet. | |
|
Tack för tipset... Bra att veta! Hoppas att du får tag på honom. |
|
stefannorr |
nacka han : ) |
|
varför chippa en sugmotor som är orginal.. varvstoppet sitter väll rätt bra orginal eller? --- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
|
Du ställer om vissa parametrar som gör susen. Har en chippad vr-6 som går betydlligt bättre än org /Pj |
|
|
Du ställer om vissa parametrar som gör susen. Har en chippad vr-6 som går betydlligt bättre än org /Pj |
|
|
9-5. Chippa du din 525i i lugn och ro när du hittar ett chip. På denna motor märker du skillnad, om än en liten sådan. Lägre förbrukning är en trevlig biverkning. Men kör på 98 oktan. ------ BMW CS #04839 |
|
|
Jag köpte ett chip av denna person som jag monterade i en kompis 325:a och det funkade helt ok, den blev piggare och varvstoppen flyttades till 7000. 9-5: Fick du rätt chip för din box? /// Kristian |
|
|
Ja. jag fick rätt chip till min bil men funkade inte . Det värsta är att det inte går att få tag i den faaan. Så att man kunde få ett annat i byte. Det kostade ju iallafall 500kr. Inget mont fel var det heller,för frugan är nämligen elekmontör. //Pj |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.