|
|
|
|---|---|
|
Hur många har köpt sina M3 och M5 m.m. från mobile? //Schnitzer | |
|
Har faktiskt inte köpt min från mobile även om det var nära, tittade på ett antal objekt där men jag tyckte att dom låg rätt så högt i pris. Stämmer inte det att man får betala mer för bilarna som ligger ute där?! Sjöberg |
|
|
Nej, det tror jag inte. Var har du hört det? Var kan man hitta billigare i såna fall? //Schnitzer |
|
|
Pratade med en kompis som importerar lite bilar då och då, det var han som sa att firmor som inte var var anslutna till mobile var billigare... Sjöberg |
|
| jag har köpt 2 bilar på mobile en m3-97 och en z3m-99 det går att hitta billiga bilar där båda mina köpte jag hos privat personer | |
| Jag har köpt en M-bil på mobile. | |
| Jag har också handlat där, inga problem... | |
|
Jag köpte min därigenom oxså inga probs alls, o bra pris. Jag köpte av privatperson. B.SheeP |
|
|
Det verkar nästan som att de flesta hittar sina bilar på mobile, i alla fall när det ska inhandlas från Tyskland. Är det någon som har köpt bil Tyskland, från något annat ställe? Finns en tidning som heter "DAZ". Är det någon som kollar något i den? Säljs ju både i Tyskland och i Sverige. Som jag har uppfattat det så är priserna lite högre i den tidningen än vad de är på mobile. //Schnitzer |
|
bole |
Vart ska man titta om inte på mobile.de efter billigare objekt då? Letar själv efter en nyare E46a från -01 --- Min: Länk Länk |
| Jag köpte min på autoscout24.de mycke bra sida enligt mig. | |
|
Ja, den kan man kolla på. Sedan finns det Faircar också har jag för mig, men jag har hört att den går parallellt med as24. Vet inte om det stämmer! //Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.