|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Hade hoppats på en blåtands handsfree för användning i bilen men tji.... Automat är bekvämt men helst med V8 muller |
|
|
inte heller fick jag några biltillbehör heller, blev kläder å lite kosing.... :) gav kärran en "dagen-före-julklapp" i form av nya fräscha vita blinkers fram ___ Mvh Patrik N. |
|
|
BMW-Paraply, nya elhisskontakter (det lyyyyyser). *BAWORAK* |
|
|
- "Alpina a performance portfolio", trevlig liten bok i "Road and Track on..." stil med en massa tester på diverse Alpina bilar. - En vevaxelpositionsgivare - Bultar till övrekamremskåpa - Bult och fäste för sladden till ovan nämnda givare - En påse brickor Allt BMW orignal i små söta påsar (brickorna har nog legat på lager sedan 1990, gamla stilen på reservdelspåsen) Samt diverse garage och tvätttillbehör... /Johan Tryggvesson -Raka sexor låta bäst- |
|
|
Jag fick BMW original bilvårdprodukter (nu blir "hon" glad...), senaste numret av Tyska BMW-Scene, samt ett nummer av BMWClub Journal 1987 (som jag saknat). Dessutom fick jag ett original 7-serie Car cover, att skydda bilen med i garaget :) Mvh Anders BMW - Liebe auf den ersten blick... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.